نمایشگاه هنر ایران

چگونه از گیاهان در چاپ دستی استفاده کنیم

ویدئو آموزشی چگونه از گیاهان در چاپ دستی استفاده کنیم را در نمایشگاه هنر ایران ببینید.

ویدیوی امروز بسیار سرگرم کننده و تجربی است. چاپ دستی گیاه یک روش عالی برای چاپ و همچنین جمع آوری بافت های طبیعی است که می تواند برای پس زمینه برای آثار هنری استفاده شود یا به عنوان بخشی از یک کلاژ استفاده شود.
با نزدیک شدن به بهار، هنگام جستجوی گیاهان برای استفاده با این روش، انتخاب بسیار بیشتری خواهید داشت – فقط مطمئن شوید که گیاهان را از ملک شخصی یا گل های مورد علاقه پدربزرگ و مادربزرگ خود نمی گیرید. این روش برای گزارش، مستندسازی مکان‌های خاص یا تغییر فصل نیز عالی است.
شبیه به اکثر روش‌های چاپی که می‌توانید در خانه انجام دهید، این تکنیک کاملاً آزمایشی است، بنابراین نکته کلیدی این است که فقط انتظار کمی از نتیجه داشته باشید و لذت ببرید 🙂
لیست چیزهایی که نیاز دارید: کارتن تترا پاک (کارتن شیر یا آب میوه) – جوهر چاپ (روغن یا آب) – غلتک جوهر – کاغذ (ترجیحاً نازک، من از کاغذ چاپگر استفاده می کنم) – روزنامه / کاغذ ضایعات – صفحه مرکب ( ضروری نیست) -قیچی -گیاهان علوفه ای

تنها تجهیزات تخصصی مورد استفاده در این آموزش یک غلتک جوهر کمکی است، اگرچه می‌توانید مدبر باشید و راه جایگزینی برای باز کردن جوهر/رنگ خود پیدا کنید.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونه از گیاهان در چاپ دستی استفاده کنیم را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 11 = 20