نمایشگاه هنر ایران

چگونه سفارش نقاشی دیجیتال بدهیم؟

نمایشگاه هنر ایران: چگونه سفارش نقاشی دیجیتال بدهیم؟

دیجیتال پینتیگ – digital painting – از هنرهای مدرن و وابسته به تکنولوژی است . هنرمند طراح دیحیتال با استفاده از یکی از کهن ترین هنرهای جامعه انسانی ( نقاشی ) به همراه تکنولوژی کامپیوتری و قلم نوری تصاویر دیجیتالی خلق می کند که برای علاقه مندان این حیطه جذابیت خاصی دارد.

در این حیطه برخی از هنرمندان دست به خلاقیت هایی نیز می زنند و با اعمال برخی بزرگ نمایی ها تصاویر جذاب تری خلق می کنند. برخی از هنرمندان به هنر کاریکاتور نیز در این عرصه آثار شگفت انگیزی خلق کرده اند.

در کل در نقاشی دیجیتال هر تصویری که در نقاشی های سنتی دیده اید را می توانیم انجام دهیم . تنها چیزی که متفاوت هست رنگ و لعاب کار هست و ابزاری که برای خلق این اثر از آن استفاده شده.

از مزیت های نقاشی دیجیتال می توان به چاپ این آثار در ابعاد بزرگ اشاره کرد. البته اگر نیاز به چاپ با ابعاد خاصی دارید ، قبل از خلق اثر با هنرمند در میان بگذارید.

نمایشگاه هنر ایران: برای سفارش نقاشی دیجیتالی تنها کافیست تصویری از شخص مورد نظر را برای طراح ارسال نمائید و سبکی که تمایل دارید نقاشی کشیده و اجرا شود را به هنرمند طراح بگوئید (اعم از نقاشی مدرن، پرتره کلاسیک، امپرسیونیسم، رئالیسم و…) آنوقت است که پروژه سفارش شما در دست انجام قرار می‌گیرد و عملیات نقاشی و آماده سازی انجام خواهد شد.

معمولا زمان انجام کار و تحویل نقاشی 3 الی 4 روز است و در صورت درخواست تغییرات و اطلاحات در صورت نیاز زمان تحویل کار به 6 الی 7 روز ارتقا خواهد یافت.

معمولا برای انجام اصلاحات و تغییرات دلخواه مشتری هزینه‌ای دریافت نخواهد شد و هنرمند طراح موظف به انجام درخواست‌های متعارف و قابل قبول مشتری خواهد بود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونه سفارش نقاشی دیجیتال بدهیم؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 + = 44