نمایشگاه هنر ایران

کالاف دیوتی موبایل را با امکانات کامل بازی کنید

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین بسیار پرطرفدار است که تمام بازیکنان قصد دارند در آن بیشتر بکشند، کمتر بمیرند و رتبه بالاتری به دست بیاورند. کالاف دیوتی موبایل یک با جلوه ها و گیم پلی جذاب است که آیتم های متعدد و متنوعی را در خود جای داده است. اسلحه ها و امکانات این بازی از تنوع بالایی برخوردار است و حتی در هر سیزن (فصل) آیتم های جدیدی معرفی می شود. اما چگونه می توان با امکانات کامل کالاف بازی کرد؟

منظور از امکانات بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

منظور از امکانات بازی کالاف دیوتی، تجهیزاتی است که با استفاده از آنها می توانید بازی جذاب تری را تجربه کنید یا اینکه حرفه ای تر بازی کنید. مهم ترین امکانات داخل بازی شامل اسلحه ها، نارنجک ها و بمب ها، اسکین یا کاراکترها و جلوه های پرش، ماشین یا کشتن است. اسلحه مهم ترین نقش را در بازی دارد و کسی که اسلحه بهتری در دست دارد قطعا شانس بالاتری برای برنده شدن دارد.

بنابراین اگر می خواهید با امکانات کامل کالاف دیوتی موبایل بازی کنید، اول به فکر تهیه اسلحه های معمولی و بعد اسلحه های Epic،Mythic و Legendary باشید. همچنین کاراکترها و اسکین های حرفه ای داخل بازی در سایر بازیکنان ترس ایجاد می کند و باعث می شود با اعتماد به نفس بالاتر با دشمنان مواجه شوید. برای تهیه اغلب این امکانات لازم است CP کالاف دیوتی تهیه کنید؛ اگرچه برخی تجهیزات را می توان به صورت رایگان به دست آورد.

چگونه با سی پی امکانات کالاف را بخریم؟

سی پی (CP) واحد پولی درون برنامه ای کالاف است که با استفاده از آن می توانید از فروشگاه هر تجهیزاتی که لازم دارید را بخرید یا اینکه از طریق گردونه ها به تجهیزات دسترسی داشته باشید. در گردونه های شانس، با هر بار چرخیدن یکی از امکانات ویژه مثل کاراکترها، لباس ها، اسلحه و … در اختیار شما قرار داده می شود. معمولا هر بار چرخاندن گردونه تعداد خاصی از سی پی را مصرف می کند و هر بار سی پی مورد نیاز آن افزایش می یابد.

کاربردهای سی پی در تهیه امکانات کالاف دیوتی موبایل

در صورتی که بازیکنان حرفه ای کالاف دیوتی را تحت نظر قرار دهید، متوجه می شوید که همه آنها از سی پی برای تهیه تجهیزات و امکانات پولی و ویژه بازی استفاده کرده اند. سی پی کاربردهای زیادی دارد که مهم ترین موارد آن شامل:

  • خرید و ارتقا انواع کاراکترها و اسکین های جذاب در هر فصل
  • ارتقا مهارت ها و قدرت Class مورد نظر
  • خرید انواع تجهیزات خاص و اپیک برای کاراکتر
  • شخصی سازی کاراکترهای انتخابی بر اساس میل خود
  • خرید اسلحه های جذاب و خاص برای کاراکتر
  • خرید بتل پس هر سیزن و دریافت جوایز آن
  • افزایش قیمت و ارزش اکانت کالاف

بنابراین خرید سی پی کالاف نه تنها می تواند جذابیت بازی را افزایش دهد، بلکه نوعی سرمایه گذاری برای فروش اکانت در آینده محسوب می شود.

چگونه سی پی کالاف بخریم؟

برای خرید سی پی کالاف به دلیل تحریم هایی که وجود دارد، نمی توان به صورت مستقیم از سایت اکتیویژن اقدام کرد. فروشگاه هایی وجود دارند که به حساب های بین المللی دسترسی دارند و در ازای مبلغ خاصی سی پی را به اکانت شما ارسال می کنند. این فروشگاه ها بسته های سی پی را با تعداد خاص عرضه می کنند و شما می توانید بر اساس نیاز خود بسته مناسب را انتخاب و تهیه کنید. به عنوان مثال اگر برای تهیه امکانات مورد نیاز خود به 800 سی پی احتیاج دارید، بسته 880 سی پی کالاف به عنوان یک بسته متوسط تعداد مناسبی از سی پی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید سی پی از فروشگاه می بایست آیدی و رمز اکانت خود یا صرفا uid را در اختیار فروشگاه قرار دهید تا پس از پرداخت هزینه، سی پی را به حساب شما واریز کند. استفاده از uid برای کسانی که نمی خواهند رمز اکانت خود را در اختیار دیگران قرار دهند بهترین گزینه است. البته باید دقت داشته باشید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید. فروشگاه آسان جم با بسته های متنوع و قیمت ارزان بهترین گزینه برای خرید سی پی کالاف می باشد.

قیمت سی پی کالاف چقدر است؟

همانطور که گفتیم تجهیزات و امکانات زیادی در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که تهیه هر کدام از آنها به سی پی مشخصی احتیاج دارد. شما می توانید با هر بودجه ای بسته سی پی بخرید اما مهم این است که تعداد آن با نیاز شما تناسب داشته باشد. قیمت سی پی کالاف به بسته ای که انتخاب می کنید وابسته است و می تواند متفاوت باشد. بسته هایی که سی پی بیشتری دارند به صرفه تر هستند و به ازای هر سی پی قیمت کمتری دارند. شما می توانید برای خرید انواع بسته های سی پی با ارزان ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن با آسان جم ارتباط برقرار نمایید.

نکات مهم برای خرید سی پی کالاف

وب سایت های زیادی وجود دارد که سی پی کالاف می فروشند و حتی ادعا می کنند که قیمت بسیار ارزانی برای بسته های سی پی قرار داده اند. اما باید توجه داشته باشید که می بایست از وب سایت معتبری خرید کنید که مجوزهای لازم را دارد و بازیکنان زیادی از آن خرید می کنند. همچنین بد نیست بدانید که خرید سی پی زیادتر از نیازتان ممکن است منطقی به نظر نرسد، اما به افزایش سرعت پیشرفت شما در بازی کمک می کند و باعث می شود نیازی به صرف زمان طولانی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز نداشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 28 = 30