نمایشگاه هنر ایران
دانلود فایل لایه باز تراکت یا پوستر دندانپزشکی و مراقبت از دهان و دندان
گرافیک پانداهنرمند
بازدید
130 بازدید
دسته‌بندی
استان / منطقه
خراسان رضوی
تاریخ انتشار
5 ماه قبل
ابعاد
28×21 سانتی متر (cm)
فرمت
PSD (photoshop)
تراکم پیکسل (dpi)
300
زبان طرح
انگلیسی (English)
برآورد ارزش
30,000 تومان
گزارش مشکل در اثر

توصیف و شرح

این گرافیک پوستر و تراکت دندانپزشکی و مراقبت از دهان و دندان بسیار زیبا و فوق العاده در فتوشاپ کاملا لایه باز می باشد که می توانید دانلود کنید و به راحتی به درج آرم یا لوگو و تغییرات دلخواه تان در آن بپردازید.

دندانپزشکی علمی است که به تشخیص , پیشگیری و درمان اختلالات و بیماری‌های مرتبط با دندان‌ها , لثه‌ها و سایر ساختارهای دهان می‌پردازد. این شاخه از علوم پزشکی شامل مجموعه‌ای از تخصص‌ها و فرآیندهای درمانی است که هدف آن ارتقاء سلامت دهان و دندانها , بهبود عملکرد جهاز گوارش و بهبود ظاهر و عملکرد فرد است. خدمات دندانپزشکی شامل انجام اعمال اصلاحی مانند پر کردن دندان‌های تخریب شده , انجام عمل جراحی برای استخراج دندان‌های شکسته یا زاییده , تعویض دندان‌ های کشیده شده با دندان‌ های مصنوعی یا ایمپلنت و ارائه خدمات پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندانها از جمله تمیز کردن دندان‌ها , اجرای پوشش‌ های فلوراید و آموزش بهداشت دهان و دندانها می‌شود.

تراکت , لایه باز , فایل لایه باز , تراکت لایه باز , فایل فتوشاپ , فتوشاپ , ایمپلنت , تراکت لایه باز دندانپزشکی , دندان درد , دندانپزشکی , سفید , طرح لبخند , کاشت دندان , مراقبت دندان , مسواک , تراکت دندانپزشکی , ایمپلنت , ایمپلنت دندان , مسواک زدن , جرم گیری , سفید کردن دندان , دندانپزشک , دهان , مراقبت از دهان , بهداشت دهان و دندان , مراقبت از دهان و دندان , مراقبت از دندان , دکتر , دکتر دندانپزشک

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود فایل لایه باز تراکت یا پوستر دندانپزشکی و مراقبت از دهان و دندان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =