نمایشگاه هنر ایران

توصیف و شرح

بعنوان یک میک آپ آرتیست, با این آلبوم دیجیتال لایه باز ، میتوانید به راحتی هنر و مهارت خود در زمینه آرایش و میکاپ را به دیگران نشان دهید. این آلبوم دارای 13 صفحه با ابعاد 30*40 سانتی متر و 300 dpi است (سایز آلبوم بصورت باز) که امکان نمایش عکس های زیبا وحرفه ای از کارهای شما را فراهم میکند. این آلبوم علاوه بر آرایشگران و میکاپ آرتیستها، برای طراحان آلبوم عروس و داماد نیز مناسب و کارآمد است.

سایز آلبوم به صورت بسته 20 در 30 سانتی متر است و PSD لایه باز است. این آلبوم دیجیتال فرصت نمایش زیبا و جالب نمونه کارهای شما را فراهم میکند و آماده چاپ دیجیتال با کیفیت عالی است. متن هایی که در این آلبوم طرح دیجیتال به کار رفته، مناسب با موضوع فشن، زیبایی و زن است. فونت های بکار رفته در طرح موجود است. عکس های نمونه در فایل ها psd موجود نیست اما در فلدری جداگانه در فایل دانلودی, پیش نمایشی از طرح همراه با عکس ها بصورت jpg موجود است, تا با دیدن آنها برای قرار دادن نمونه کارهای خود ایده بگیرید.

برای استفاده از این آلبوم دیجیتال، نیاز به نرم افزار فتوشاپ و آشنایی با آن دارید.

آلبوم دیجیتال لایه باز 20 در 30 نمونه کار عروس، یک گزینه عالی و منحصر به فرد برای ارائه هنر و مهارت شما در زمینه آرایش و میکاپ است. با استفاده از این آلبوم، شما میتوانید به راحتی نمونه کارهای خود را به بهترین نحو نشان دهید.

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آلبوم دیجیتال لایه باز عروس برای نمونه کار میکاپ آرتیست ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =