نمایشگاه هنر ایران
تابلو نقاشی رنگ روغن اورجینال” پلنگ ”

توصیف و شرح

تابلو نقاشی رنگ روغن اورجینال” پلنگ”

اثر هنری پلنگ در ابعاد 30 در 30 روی بوم بدون قاب است. در این کار اولین بار کار رنگ گذاری و ترکیب رنگی از روی عکس طبیعی انجام شده و این اثر را به یک اثر هنری هایپر رئال اورجینال تبدیل کرده است.

اثر هنری پلنگ در قابی کوچک تصویر شده است تا عظمت ویژگی های این حیوان از جمله قدرت، زیبایی و تسلط را به خوبی تصویر کند.
پلنگ سمبل قدرت، شجاعت، استقلال و تکبر و بلند پروازی است.

در جهان باستان پلنگ همشه به گونه های مختلف از جلمه شاهنامه فردوسی که جنگجویان دلاور را به پلنگ تشبیه می کند و یا اولین بار کیومرث پوست پلنگ به تن می کند، مورد توجه بوده است. همچنین در زمان هخامنشیان و ساسانیان پرچم ملی و نظامی ایران که به درفش کاویانی مشهور و مایه پیروزی بر دشمنان بوده از پوست پلنگ ساخته شده بود.

از قدیم الایام کسانی که نماد پلنگ را برای خود انتخاب می کردند معتقد بودن همانند پلنگ که در تنهایی زندگی می کندو در عین حال به اطرافش مسلط است، می توانند هر کاری را بدون نیاز به دیگران و در نهایت قدرت انجام دهند. پلنگ با سرعت بسیار زیادی که دارد معمولاد آرام و بی صدا حرکت می کند و شب و روز فعال است.
تمام ویژگی های خاص و زیبای این حیوان در به تصویر کشیدن آن مد نظر بوده است و هنرمند سعی کرده است قدرت، زیبایی، آرامی و تسلط این حیوان را در قابی کوچک به تصویر کشد لذا اندازه قاب به دلیل توجه بیشتر به ویژگی ها و ظرافت اثر هنری است.
این اثر هنری با امضاء هنری هنرمند دارای اصالت و اعتبار است

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تابلو نقاشی رنگ روغن اورجینال” پلنگ ””

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =