نمایشگاه هنر ایران
دانلود فایل لایه باز پوستر و تراکت جشن عید کریسمس

توصیف و شرح

این گرافیک پوستر و تراکت جشن عید کریسمس بسیار زیبا و فوق العاده در فتوشاپ کاملا لایه باز می باشد که می توانید دانلود کنید و به راحتی به درج آرم یا لوگو و تغییرات دلخواه در آن بپردازید.

عید کریسمس یکی از مهم‌ ترین و پر جشنوارترین جشن‌ های مذهبی و فرهنگی در جهان است که در تقویم مسیحیان به مناسبت تولد عیسی مسیح , معروف به مسیح , جشن گرفته می‌ شود. این جشن که در تاریخ 25 دسامبر هر سال برگزار می‌ شود , با آغاز فصل زمستان در نیمکره شمالی هم‌ زمان است. در طول این جشن , افراد به طریق‌ های مختلفی از جمله تزیین کردن درخت کریسمس , تبادل هدایا , برپایی مراسم دینی و جشن‌ های خانوادگی , شادی و خوشحالی خود را بیان می‌ کنند. در بسیاری از کشور ها , این جشن به عنوان یک فرصت برای دورهمی خانواده‌ ها , دوستان و عزیزان به حساب می‌ آید و معمولا با برپایی مراسم دینی و معنوی , میزبانی مهمانان و تبادل هدایا همراه است. همچنین , تزیین خانه‌ ها با نورهای رنگارنگ و دکوراسیون‌ های مخصوص به این مناسبت , جزئی از فرهنگ عید کریسمس است که برای ایجاد حالتی از شادابی و انرژی مثبت در اطراف ما همواره توجه می‌ شود.

تراکت , لایه باز , فایل لایه باز , تراکت لایه باز , فایل فتوشاپ , فتوشاپ , کریسمس , جشن , جشن کریسمس , بابا نوئل , تراکت بابا نوئل , تراکت کریسمس , عید کریسمس , تراکت عید کریسمس , هدیه , درخت کریسمس , زیباترین درخت کریسمس , ستاره , تزیین , تزئینات , میلاد مسیح , آویز تزیینی , آویز درخشان , فصل زمستان , برف , زمستان , طلایی , شادی , گوزن , گوزن شاخدار , تراکت عید کریسمس با طرح گوزن , تراکت عید کریسمس با طرح گوزن ها , سورتمه , مهتاب , شب مهتابی , شب مهتابی کریسمس

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود فایل لایه باز پوستر و تراکت جشن عید کریسمس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 + = 47