نمایشگاه هنر ایران
دانلود فایل لایه باز پوستر و تراکت روز مادر

توصیف و شرح

این گرافیک پوستر و تراکت روز مادر بسیار زیبا و فوق العاده در فتوشاپ کاملا لایه باز می باشد که می توانید دانلود کنید و به راحتی به درج آرم یا لوگو و تغییرات دلخواه در آن بپردازید.

روز مادر یک رویداد جهانی است که به احترام و قدردانی از نقش مادران در زندگی ما می‌ پردازد. این روز به عنوان فرصتی برای ابراز عشق , امتنان و قدردانی از تلاش‌ ها و زحمات مادران برای پرورش فرزندان و حمایت از خانواده‌ ها معروف است. در اکثر کشور ها این روز در تاریخ‌ های مختلفی جشن گرفته می‌ شود اما اکثرا در ماه مه (مارس) یا ماه می برگزار می‌ شود. روز مادر به عنوان فرصتی برای ابراز احساسات مهر و عشق به مادران , ارسال کارت‌ های تبریک , هدایای ویژه و برگزاری مراسم‌ ها و جشن‌ های مختلف استفاده می‌ شود. این روز همچنین فرصتی است تا به یاد زنانی بیفتیم که در گذشته و در حال حاضر نقش مادران را با وقار و پایداری ایفا کرده‌ اند.

تراکت , لایه باز , فایل لایه باز , تراکت لایه باز , فایل فتوشاپ , فتوشاپ , مادر , روز مادر , مقام مادر , کودک , مادر و کودک , روز بزرگداشت مقام مادر , مهر مادری , محبت مادری , عشق , محبت , دوست داشتن , عشق مادر به فرزند , عشق به مادر

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود فایل لایه باز پوستر و تراکت روز مادر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

80 + = 85