نمایشگاه هنر ایران
دانلود فایل لایه باز پوستر و تراکت نجاری و چوب بری

توصیف و شرح

این گرافیک پوستر و تراکت نجاری و چوب بری بسیار زیبا و فوق العاده در فتوشاپ کاملا لایه باز می باشد که می توانید دانلود کنید و به راحتی به درج آرم یا لوگو و تغییرات دلخواه در آن بپردازید.

نجاری و چوب‌ بری هنرها و صنایعی هستند که از زمان‌ های قدیم تا به امروز وجود داشته‌ اند. نجاری به تولید و ساخت اشیا و سازه‌ های مختلف از چوب می‌ پردازد. این شغل متنوعی است که از ساخت مبلمان , درب و پنجره , تخته سازی , تزئینات داخلی و خارجی ساختمان تا ساخت آثار هنری , همگی از جمله آثاری هستند که توسط نجاران تولید می‌ شوند. همچنین چوب‌ بری به فعالیت‌ های مرتبط با پرداختن به چوب , از قطعه‌بندی و اندازه‌گیری آن تا اصلاح شکل , حفر , تزیین و پرداخت به آن می‌ پردازد. هر دو این صنایع نیازمند مهارت‌ های خاص و دقت بالا هستند و از آنجا که چوب یک منبع طبیعی است نیاز به مراقبت و حفاظت دارد تا منجر به آثاری با کیفیت و زیبا شود.

تراکت , لایه باز , فایل لایه باز , تراکت لایه باز , فایل فتوشاپ , فتوشاپ , نجاری , چوب , صنعت , مبلمان , مهارت , ساخت , طراحی , هنر , ابزار , هنر نجاری , تخته سازی , دقت , محصولات چوبی , متر , اندازه گیری , ابزار نجاری , میخ کوب , اره , نجار , میخ , چکش

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود فایل لایه باز پوستر و تراکت نجاری و چوب بری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =