نمایشگاه هنر ایران

توصیف و شرح

آیا میخواهید به کودکان خود یک هدیه فانتزی و کاربردی بدهید؟ تقویم دیواری کودکان سال 1403 با طرح اژدها، گزینه ای جذاب و زیباست. این تقویم دارای 9 آرت برد است که شامل چهار آرت برد برای تقویم هر فصل، چهار آرت برد برای پلنر مربوط به هر فصل و یک آرت برد برای کاور تقویم کودک میشود.

این تقویم دیواری در سایز 30*30 سانتیمتر و با کیفیت 300 DPI طراحی شده است و فایل لایه باز آن با استفاده از نرم افزار ایلستریتور قابل ویرایش است. شما میتوانید رنگ، فونت، متن و سایر المانهای تقویم را به دلخواه خود تغییر دهید.

دقت داشته باشید کاراکترهای اژدها به صورت png در فایل دانلودی شما قرار دارند (وکتور نیستند) و سایر المانها نیز بصورت وکتور طراحی شدهاند. فونتهای فارسی مورد استفاده در طرح نیز در فایل زیپ دانلودی شما موجود هستند.

شما میتوانید این تقویم دیواری کودکان را برای کودک خود، مهد کودک، مدارس، چاپخانه ها,پزشک کودکان و به عنوان طراح تقویم استفاده کنید. همچنین میتوانید از این فایل را پرینت رنگی بگیرید و یک تقویم و پلنر اختصاصی برای اتاق فرزندتان تهیه کنید.

برای ویرایش این طرح، شما باید با نرم افزار ایلستریتور آشنا باشید.

از زیبایی و شیکی طرح اژدها در تقویم دیواری کودکان سال 1403 لذت ببرید و برنامه ریزی ماهانه خود را با این پلنرها بهبود بخشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب آماده تقویم کودکانه سال 1403 – ظرح سال اژدها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 + = 53