نمایشگاه هنر ایران

توصیف و شرح

قالب تقویم لایه باز شمسی سال 1403 طرح نقاشی انتزاعی

تقویم سال 1403 لایه باز فتوشاپ با طرح نقاشی رنگ روغن و انتزاعی. این تقویم دارای تاریخ های شمسی، قمری و میلادی، تعطیلات و مناسبت های مهم مذهبی، ملی و جهانی است. با قرار دادن مشخصات شرکت خود می توانید به راحتی تقویم زیبای خود را بسازید. با توجه به طرح نقاشی رنگ روغن و انتزاعی، این تقویم زیبایی و جذابیت خاصی دارد.
برای هر فصل نقاشی انتزاعی و رنگ روغن بسیار زیبایی در نظر گرفته شده, البته شما می توانیدعکس یا نقاشی دلخواه خود را در این تقویم جایگذاری کنید. این تقویم با فرمت psd و سایز 14*20 سانتیمتر و رزولوشن 300 dpi طراحی شده است که برای چاپ تقویم رومیزی مناسب است. همچنین، با وجود قسمت هایی برای قرار دادن لوگو و اطلاعات شما، می توانید از آن برای معرفی خدمات خود و تبلیغات برند خود به مشتریان استفاده کنید. تقویم لایه باز ۱۴۰۳ یک انتخاب عالی برای انواع مشاغل و برنامه های تبلیغاتی است.
این فایل برای طراحان گرافیک و چاپخانه ها مناسب است.
مد رنگی این فایل لایه باز تقویم CMYK است.
اسکرین شات فایل دانلودی شما در قسمت تصاویر اثر قابل مشاهده است. فایل دانلودی شما شامل 2 فایل psd است. یک فایل تقویم ماه های سال 1403 و یک فایل کاور تقویم.
فونت های استفاده شده در فایل دانلودی شما موجود است. پیش نمایش همه ماه ها و کاور تقویم سال 1403 در فایل دانلودی موجود است.

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب تقویم لایه باز شمسی سال 1403 طرح نقاشی انتزاعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =