نمایشگاه هنر ایران

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری چیست؟

نمایشگاه هنر ایران: بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری چیست؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که برای طراحی دکوراسیون اداری خود از چه رنگ هایی استفاده کنید تا هم در روحیه شما و کارمندان مفید باشد ، هم سبب جلب توجه مراجعین و مشتریان شما شود. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا با بررسی روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن در افراد، شما همراهان عزیز را برای انتخاب مناسب رنگ راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

بر اساس تحقیقات مختلف، رنگ دفتر و محیط کار می تواند تاثیر به سزایی بر روحیه انسان داشته باشد. علاوه بر این انتخاب رنگ می تواند سبب افزایش یا حتی کاهش بهره وری شود. اگر شما قصد دارید تا کارکنان خود را تشویق به بهره وری و تولید بیشتر کنید یا مشتریان را به سمت خود جذب کنید، انتخاب رنگ مناسب برای دفتر کار می تواند شما را یاری کند. استفاده از روانشناسی رنگ این امکان را به شما می دهد تا در کسب و کار خود نسبت به سایر دفایر که بی بهره از رنگ هستند تفاوت عمده ای به وجود آورید.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون دکوراسیون قرمز و سفید در اتاق کنفرانس با بهره گیری از نور طبیعی غیر مستقیم، اتاق‌های کنفرانس باید از نور کافی برخوردار باشند، بهترین نور برای یک اتاق کنفرانس، نور طبیعی غیرمستقیم، و یا نور مصنوعی است.

در فضای پیش رو با ورود نور از یک سمت، فضایی متعادل و دلنشین به وجود آمده است.

کاغذ دیواری‌های پرنقش و نگار بسیار جلب توجه می‌کنند و موجب حواس پرتی می‌شوند، بنابراین بهتر است فقط آن را به یک دیوار اختصاص دهید.

در طرح مقابل با به کار بردن رنگ قرمز برای قسمت نشیمن صندلی‌ها و هارمونی آن با رنگ دیوار سمت راست نوعی سرزندگی را به فضا دعوت می‌کند.

چراغ آویز با متریال چوبی نیز صمیمیت فضا را دوچندان کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری چیست؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 83 = 92