نمایشگاه هنر ایران

استفاده از اصل فنگ‌شویی در چیدمان اتاق خواب

تصاویر اتاق خوابتان را با دقت انتخاب کنید، زیرا تصاویر با خود انرژی قوی فنگ شویی دارند. بهترین توصیه فنگ شویی برای اتاق خواب این است که تصاویری را برگزینید که می‌خواهید در زندگی تان روی دهد.

یک اتاق خواب مناسب از نظر فنگ شویی، اتاق خوابی است که متناسب بوده و جریان انرژی مثبت و عاطفی را افزایش دهد. یک اتاق خواب خوب از نظر فنگ شویی، اتاق خوابی است که شما را به خود جذب می‌کند و هم هیجان برانگیز و هم آرامش بخش است.

برای ایجاد یک اتاق خواب خوب از دید فنگ شویی، می‌توانید از ابزارهای ساده و عملی فنگ شویی، نظیر نکات زیر استفاده کنید

1 – نمایشگاه هنر ایران:  تلویزیون، رایانه و تجهیزات ورزشی را در اتاق خواب نگذارید. وقتی که این اشیاء در اتاق خواب موجود باشند، انرژی مثبت فنگ شویی آسیب می‌بیند.

2 – اغلب اوقات پنجره را باز کرده و یا از دستگاه مناسب تهویه استفاده کنید تا هوا تازه و پر از انرژی باشد.
مراقب کیفیت هوا در اتاق خواب باشید. اگر هوایی که در اتاق خواب تنفس می‌کنید تازه نباشد و پر از آلاینده باشد، نمی‌توانید اتاق خوابی مطلوب از نظر فنگ شویی داشته باشید. لطفاً توجه کنید که وجود گیاه در اتاق خواب از نظر فنگ شویی مناسب نیست، مگر اینکه اتاق خواب نسبتاً بزرگ بوده و گیاه دور از تختخواب قرار گرفته باشد.

3 – درجات مختلفی از نور برای اتاق خواب داشته باشید یا از کلیدهای برق که امکان تغییر میزان نور را می‌دهند استفاده نمایید. نور مناسب بسیار مهم است، زیرا نور یکی از اصلی‌ترین نمودهای انرژی است. از نظر فنگ شویی، شمع بهترین وسیله برای ایجاد نور است. ولی نمی بایست شمعی بخرید که دارای مواد سمی‌باشد.

4 – برای ایجاد توازن در اتاق خواب، از رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید. دکور مناسب اتاق خواب از نظر فنگ شویی، دکوری متوازن است که سبب تقویت و ایجاد جریان مناسب انرژی برای داشتن خوابی خوب و نیز سلامت جنسی می‌شود. بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب را اصطلاحاً « رنگ‌های پوست » می‌نامند. می‌دانیم که رنگ پوست انسان از سفید رنگ پریده تا قهوه‌ای شکلاتی متغیر است. از این مجموعه رنگ‌ها، رنگی را انتخاب کنید که برای دکور اتاق خوابتان بهترین رنگ باشد.

5 – تصاویر اتاق خوابتان را با دقت انتخاب کنید، زیرا تصاویر با خود انرژی قوی فنگ شویی دارند. بهترین توصیه فنگ شویی برای اتاق خواب این است که تصاویری را برگزینید که می‌خواهید در زندگی تان روی دهد. از تصاویر غمناک و دارای حس تنهایی، در اتاق خوابتان استفاده نکنید، مگر اینکه از غمگین و تنها بودن لذت ببرید.

6 – از این نکات تکمیلی فنگ شویی هم برای اتاق خوابتان بهره ببرید
_ تختخواب را طوری قرار دهید که به راحتی از دو طرف در دسترس باشد.
_ در دو طرف تختخواب دو میز کوچک کنار تختی قرار دهید.
_ نمایشگاه هنر ایران:  تختخواب را در راستای امتداد در اتاق قرار ندهید.
_ یک تختخواب « قشنگ » و متوازن برای ایجاد یک اتاق خواب دلخواه از نظر فنگ شویی دارای اهمیت زیادی است. تشک خوب، تخته عمودی محکم قسمت بالای سر تختخواب و ملحفه‌های با کیفیت خوب از الیاف طبیعی هم برای ایجاد انرژی متوازن فنگ شویی مهم است.
_ تمام درهای اتاق خواب را ببندید- در کمد، در حمام داخل اتاق، و در اصلی اتاق خواب. این کار سبب می‌شود تا بهترین و موثرترین انرژی برای تقویت سلامت و روابط زناشویی شما به جریان افتد.
_ ایده اتاق خواب خوب از نظر فنگ شویی ممکن است تصاویر مختلفی را برای افراد مختلف تداعی کند ولی همه آن‌ها در یک چیز مشترک هستند: لذت و خواب. در یک اتاق خواب خوب از نظر فنگ شویی، هر جزء منعکس کننده هدف اصلی که ایجاد عشق و سلامت و آرامش است می‌باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از اصل فنگ‌شویی در چیدمان اتاق خواب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =