نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن مینیمال به رنگ کرم

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن مینیمال به رنگ کرم

یکی از رنگ‌هایی که در اکثر خانه‌های ایرانی دیده می‌شود و اکثرا به این رنگ علاقمند هستند و از آن در دکوراسیون داخلی و چیدمان استفاده می‌کنند، رنگ کرمی است. این رنگ یکی از رنگ‌های روشن و جذابی است که از ترکیب دو رنگ زرد و سفید ساخته می‌شود به طوری که اگر مقدار سفید آن بیشتر باشد در دسته رنگ‌های خنثی و اگر مقدار نگ زرد این رنگ بیشتر باشد در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. این رنگ در دسته هر رنگی قرار بگیرد به خوبی با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود و دکوراسیونی روشن و دلبر ایجاد می‌کند.

این رنگ هم مانند هر رنگ دیگری باید در جای درست به همراه مکمل رنگ کرم مناسب استفاده شود تا بهترین دکوراسیون و نما را ایجاد کند و شما بهترین نتیجه را از فضا ببینید. در غیر این صورت این رنگ نیز می‌تواند ترکیب نامناسبی را در فضای داخلی ایجاد کند.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده متناسب از رنگ‌های سفید و آبی در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن پیش رو، به بزرگ بنظر رسیدن فضا و ایجاد همبستگی در محیط ،کمک شایانی نموده است.

در کنار این موضوع بافت ابر مانند کف پوش و رنگ متناسب آن، در کنار رنگ‌های متنوع بکار رفته در مبلمان حس شادابی را به بیننده القا خواهند کرد.

اگر چه این نکته شایان ذکر است که اگر به نطم رنگی و یکپارچگی در انتخاب مبلمان و لوازم دقت بیشتری می‌شد، شاید این طراحی از فانتزی بودن به سمت نظم و وجه کلاسیک بیشتری قدم بر می‌داشت.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن مینیمال به رنگ کرم را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 42 = 50