نمایشگاه هنر ایران

سبک نظامی در دکوراسیون اتاق پسرانه

نمایشگاه هنر ایران :سبک نظامی در دکوراسیون اتاق پسرانه

چیدمان دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم ترین اقداماتی است که جهت آسایش و آرامش فرزندان شما انجام می شود و اگر نسبت به این موضوع توجه خاصی داشته باشید و به آن بها دهید، متوجه تاثیر آن در خلقیات و روحیات فرزندان دلبند خود خواهید شد.

روحیات دخترها و پسرها با هم تفاوت هایی دارد و همین موضوع باعث تفاوت در نحوه چیدمان فضای اتاق آن ها و وسایل موجود در آن می شود.

پسرها از همان کودکی تا بزرگسالی علاقه زیادی به هیجان و ورزش و موارد این چنینی نشان می دهند و الهام گرفتن از این فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب آن ها برایشان جذابیت فضا را دوچندان خواهد کرد و تمایل بیشتری به ماندن در اتاق خواب خود نشان می دهند.

در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید به سبک کلی خانه توجه داشته باشید تا تزیین این قسمت اثر منفی روی زیبایی ظاهری کل خانه نداشته باشد . بعد از آن به سن و سال فرزند خود برای خرید وسایلی همچون سرویس خواب و کمد و سایر وسایل توجه داشته باشید .

با توجه به اینکه پسرها در سن رشد خیلی زود تغییرات ظاهری پیدا می کنند و از نظر جثه و قد رشد چشمگیری دارند، بهتر است برای خرید تخت خواب به این نکته توجه داشته باشید تا مجبور به خرید چند باره تخت خواب برای او نشوید و هزینه های شما در مسیر درستی مصرف شود.

اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای ظاهر اتاق خود تصمیم گیری کند حتما نظرات او را در خرید وسایل و نحوه چیدمان اعمال کنید. با این کار احساس قدرت و عزت نفس او را بالا می برید و ارتباط بهتری بین شما برقرار خواهد شد.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق پسرانه سبک خوابگاه نظامی ارتشی، در این طرح که برای اتاق خواب کودک انجام گرفته شده است تخت خواب به گونه‌ای اجرا شده است که کودک تصور می‌کند در منطقه جنگی است.

محیط خواب به شکلی منحصر به فرد سبب استتار تخت خواب شده است.

حتی برای طراحی پرده اتاق خواب نیز از طرح‌های ارتشی الهام گرفته شده است.

این طراحی کودک را به هیجان می‌آورد و برای کودک تجربه خاص از اتاق خواب خواهد بود که از آن لذت می‌برد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا سبک نظامی در دکوراسیون اتاق پسرانه را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 39 = 41