نمایشگاه هنر ایران

طراحی اتاق‌نشیمن با مبلمان راحتی چرم قهوه ای

نمایشگاه هنر ایران: طراحی اتاق‌نشیمن با مبلمان راحتی چرم قهوه ای

مبلمان راحتی چرم یکی از اسباب و وسایل خانه است که در کنار کاربرد بسیار مفیدش، جلوه ای کاملا لوکس و شیک به دکوراسیون داخلی منزل می دهد. اگر ابتدا بخواهیم در مورد جنبه راحتی آن صحبت کنیم، مبلمان چرم یکی از بهترین گزینه ها برای لم دادن، استراحت و حتی خوابیدن هستند زیرا چرم در مدت زمان فقط 12 ثانیه با دمای بدن انسان هماهنگ می شود و همین موضوع باعث ایجاد حسی لذت بخش و آرامش دهنده در انسان می شود بطوریکه که از غوطه ور شدن در آن خسته نخواهید شد.

جالب است بدانید در بین تمامی پارچه هایی که در ساخت مبلمان راحتی استفاده می شود، مدل های چرمی ایمن ترین و سالم ترین گزینه هستند، سایر مواد مانند نخ و ابریشم و پارچه های دیگر در ساختشان از موادی استفاده می شود که ممکن است برای بعضی از افراد آلرژی زا باشند. در حقیقت دلیل اصلی میل بیشتر مردم به سمت خرید مبلمان چرم در کنار مبحث زیبایی و لوکسی، همین جنبه ایمنی و سالم تر بودن آنها است.

همانطور که می دانید مانند تمامی مبلمان های راحتی مدل های چرمی هم در در یک ست کامل، معمولا از یک مبل بزرگ سه یا چهارنفره، یک مبل متوسط دو نفره و یک مبل کوچک تک نفره تشکیل شده و همراه با یک یا چند میز جلو مبلی و عسلی عرضه می شوند. البته بعضی از مدل ها هستند که هر کدام از تکه های ست مبلمان اندکی در طراحی با تکه های دیگر تفاوت دارند که این مدل ها هم می توانند چیدمان جذابی را در دکوراسیون اتاق نشمین خانه بوجود بیاورند.

نمایشگاه هنر ایران: مبلمان چرم در رنگ های مختلفی وجود دارند اما معمولا زیباترین مبل های چرم در رنگ های سفید، بژ، قهوه ای، قهوه ای تیره و سیاه به بازار عرضه می شوند. البته مدل های ترکیبی هم به وفور در بازار هستند که بسته به دکوراسیون خانه تان می توانید از آنها استفاده کنید، برای مثال اگر دیوارهای اتاق نشیمنتان به رنگ خنثی است استفاده از مبلمان چرم سفید و قهوه ای ترکیب بسیار زیبایی را بوجود خواهد آورد.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با مبلمان راحتی چرم و پارکت چوبی، پرواضح است که در محیطی با چگالی بالای نور طراحی دکوراسیون داخلی و به تبع آن رنگبندی محیط، باید به گونه‌ای پیاده سازی شود تا از غرق شدن فضا در نور کاسته شود. نتیجتا استفاده از رنگ آبی در طراحی دکوراسیون داخلی و مشخصا رنگبندی دیوارها، سبب کاهش هجوم انبوه نور در محیط خواهد شد.

نکته مهم این که وجود رنگ سفید در هر فضا، میزانی رنگ آبی را به سایر رنگ‌ها اضافه خواهد کرد و اینچنین، هماهنگی دیوارها با دکوراسیون اتاق نشیمن بیش از پیش حفظ خواهد شد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی اتاق‌نشیمن با مبلمان راحتی چرم قهوه ای را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 + = 44