نمایشگاه هنر ایران

هزینه گزاف مصرف انرژی در زمستان را با دکوراسیونی آفتابی کم کنید

نمایشگاه هنر ایران: هزینه گزاف مصرف انرژی در زمستان را با دکوراسیونی آفتابی کم کنید

در فصل سرد زمستان گاهی اتفاق می‌افتد و ناگهان به خودتان می‌آئید و می‌بینید سرما همه جای خانه را فرا گرفته و با پرداخت هزینه‌های گزاف برای مصرف انرژی گاز و برق، بازهم مشکل حل شدنی نیست! در این موقع استفاده از رنگ زرد گل‌ها، لیمو، ونور خورشید است که با ارائه پیشنهادات جدید می‌تواند تغییرات بسیاری را در دکوراسیون ایجاد کند و می‌تواند برای نمایش دکوراسیون آفتابی و روشن درهر اتاقی استفاده شود.

بالا به پایین زرد
نقاشی این آشپزخانه منحصر به دیوار‌ها نیست. یک سایه روشن تراز رنگ زرد برای جلوه بصری سقف مثل یک کلاه خورشیدی روی این آشپزخانه شاد در نظر گرفته شده و برای ایجاد یک نگاه منسجم از زمین تا سقف، زرد در تن روشن کفپوش بلوط تکرار شده است.

راه راه آفتابی
در لباسها وجود راه راه‌های عمودی شما را لاغرتر نشان می‌دهد.در دکوراسیون این راه راه عمودی باعث می‌شود تا ارتفاع بیشتر به نظر برسد. راه راه چند رنگ این کاغذ دیواری الگوی ظریفی را روی دیوار به ارمغان می‌آورد که‌تر کیب رنگ زرد طلایی وسفید، مکمل رنگ آبی کبالت فرش هستند.

استفاده از سبز
بافت گل زیبا بر روی بالش الهام گرفته از رنگ بندی این اتاق نشیمن است. زرد، سبز و کمی از رنگ‌های قرمز بر روی یک زمینه سفید یک شروع تازه برای زمینه دکورتان است.

جلب توجه عمومی رنگ
می‌توان یک فضای سنتی، مانند ترکیب این آشپزخانه واتاق صبحانه را با رنگ‌های خشن و طرح‌های شخصی حیات بخشید.رنگ زرد دیوارها فضا را برای حضور دسته جمعی سر میز صبحانه آماده می‌کند.نارنجی وزر دو آبی رنگ‌هایی هستند که در کوسن‌های روشن خال دار تکرار شده است.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ زرد به عنوان یک رنگ خنثی
در یک اتاق پر از بافت‌های جالب و جزئیات معماری، رنگ یک عنصر، ثانویه می‌شود. رنگ سفید تمیز و رنگ عسلی صندلی‌ها یک دید کلاسیک ایجاد می‌کنند که همگی توسط دیوارهای زرد گندمی نمایان‌تر می‌شوند.

ایجاد یک محیط برای گفتگوی صمیمانه
رنگ زرد در آشپزخانه شما را به یک مکالمه دوستانه دعوت وتشویق می‌کند.رنگ نی تازه دیوارها و مبلمان یک تن ملایم دارد.

ایجاد جذابیت
رنگ زرد به دیوارهای این اتاق نشیمن لعاب می‌دهد و یک دید شفاف و جذاب را ایجاد می‌کند. در اثر نقاشی با رنگ‌های شاد و پر جنب و جوش، دیوارها یک زمینه آفتابی را برای پوشش سفید رنگ مبلمان و صندوقچه وشومینه ایجاد کردند. کفپوش زرد نمای نور پنجره و فرش و صندلی راحتی را زیادتر می‌کند. طرح‌هایی کوچک بر روی شومینه و گلدان لعاب دار سرامیکی بزرگ کنده کاری شده است.

گرم وغنی
راه اندازی تضاد قدیمی و جدید، مدرن و کلاسیک، لوازم داخلی مبلمان و چوب، تن سرد و گرم انرژی خاصی به اتاق می‌دهد چون آن‌ها غیر قابل پیش بینی و یا غیر منتظره هستند. در این اتاق نشیمن جذاب رنگ طلایی گرم با آبی سرد تطبیق پیدا کرده وبی مقدمه به استقبال رنگ نارنجی و صورتی می‌آید.قسمت پشتی صندلی‌ها با پارچه مخمل گل آبی رفوع شده است. ترکیب آبی و طلایی دوباره در پانل پرده راه راه بکار رفته است.

نمایشگاه هنر ایران: متفاوت و مجزا
رنگ زرد و سبز کاشی‌ها الهام بخش کلی این آشپزخانه جذاب است. برای ایجاد یک احساس آفتابی کابینت‌های پایینی با رنگ زرد خردلی نقاشی شده اند. برای ایجاد سایه روشن در یک فضای پر انرژی کابینت‌های بالایی با رنگ روشن گرم نقاشی شده اند. بافت ویژه سنگ مرمر سبز، که روی کابینت‌ها وجود دارد به فضای رنگارنگ اتاق ارزش ویژه‌ای می‌دهد. گوشه‌های کناری پنجره، فضایی با نور طبیعی و چوب بلوط آنتیک یک فضای گرم را در کف ایجاد می‌کند.

گوشه دنج
یک گوشه دنج از اتاق برای مطالعه جدا شده است. نقاشی گرم و رنگ زیبای زرد قناری دیوارها یک فضای شاد آفتابی را ایجاد کرده است به خصوص اگر شما شانس داشتن این گوشه دنج را نداشته باشید. پوشش کوسن در رنگ کهربا یی پررنگ ودامن صندلی برای مخفی کردن قسمت زیرین است.

رنگ شاداب
رنگ گلدان زرد یا طلایی این اتاق نشیمن صمیمی، رنگ تابستانه است. دیوار با آمیختگی رنگ مبلهای زرد و پانل‌های پرده و با تابلوی گلهای قرمز و صورتی و برگ‌های سبز که دور گلها را گرفته نمایان شده است. بافت این کف پوش یک حس صمیمی را زیر پاهایتان به شما می‌دهد. برای اینکه رنگ فضای اتاق زیاد جیغ و گرم نشود، رنگ سفید تمیز برای سقف استفاده شده است و فضای اطراف شومینه با یک تن ملایمتر سفید پوشیده شده است. محتاطانه کمی رنگ آبی به این فضای سرد اضافه شده است.

گرایش به تن گرم
هر چند با فضای داخلی دنج و گرم به طور معمول همراه نیست، اما قطعا مبلمان مدرن می‌تواند با الهام از یک رنگ گرم مناسب برای این فضا باشد. پوشش زرد روشن یک قسمت محصور کننده در این اتاق نشیمن است در حالیکه کوسن‌ها ونمدهای مشابه نارنجی و قرمز به مبل راحت کتانی قهو‌ای حیات می‌بخشند. طرح‌ها از کوسن‌ها، پارچه‌ها و هنرهای دیگر الگو برداری شده است. رنگ سفید دیوار مجاور و میز مرکزی قهوه، از تن خیلی گرم اتاق می‌کاهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا هزینه گزاف مصرف انرژی در زمستان را با دکوراسیونی آفتابی کم کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

35 + = 43