نمایشگاه هنر ایران

بررسی اصطلاح “شکل‌های آزاد” در عکاسی

نمایشگاه هنر ایران: بررسی اصطلاح “شکل‌های آزاد” در عکاسی

بهترین چیزی که در خصوص یک عکاس مبتدی و مشتاق وجود دارد این است که می‌تواند ژانرهای عکاسی مختلفی را امتحان کرده و علاقه و استعداد خود را در آن ها پیدا کند. عکاسی مد ، عکاسی خبری ، عکاسی ورزشی و عکاسی از رویدادهای مختلف را تنها با داشتن یک دوربین می‌توانید امتحان کرده و به صورت همزمان مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

اما وقتی که تجربه بیشتری در عکاسی به دست می‌آورید ، متوجه خواهید شد که اگر به یک سبک پایبند نباشید ، رسیدن به موفقیت مسیر دشواری خواهد داشت. در حقیقت ، فعالیت در تمام ژانرهای عکاسی باعث می‌شود تمرکز شما روی یک موضوع خاص نبوده و به فکر پیشرفت و افزایش خلاقیت در بقیه ژانرها نیز باشید.

شکلهای هندسی به وسیله انسان آفریده شده‌اند، در صورتی که شکلهای آزاد ساخته‌های طبیعت هستند.

نمایشگاه هنر ایران: تقریبا تمامی عناصر طبیعی از قبیل موجودات انسانی، حیوانات، گیاهان، منظره‌ها،‌ دارای دوره‌هایی هستند که مطلقا آزاد می‌باشند. عکس این صفحه – یک منظره دریایی- مثالهایی از شکلهای آزادند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بررسی اصطلاح “شکل‌های آزاد” در عکاسی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 + = 39