نمایشگاه هنر ایران

خلق دنیای فانتزی با ویرایش عکس ها در حرفه عکاسی

نمایشگاه هنر ایران: خلق دنیای فانتزی با ویرایش عکس ها در حرفه عکاسی

همواره هنرمندانی هستند که با استفاده از تکنیک جلوه‌های ویژه بصری عکس‌ها را ویرایش و ادیت کرده و با استفاده از استوک‌ها (عکس‌های بدون پس زمینه آماده برای میکس جلوه‌های عکاسی و رتوش) عکس‌هایی زیبا، حیرت انگیز و خلاقانه را خلق می‌نمایند.

وینسنت بوریلهون Vincent Bourilhon یک عکاس جوان اهل پاریس است که از 16 سالگی هنر عکاسی را با علاقه دنبال می‌کرده و امروز دنیای عکاسی را از دریچه هنر معاصر تماشا می‌کند. او می‌گوید «برای آنکه بتوانم احساساتم را بیان کنم از خودم عکس‌های پرتره می‌گرفتم؛ پس از آشنا شدن با ابزارها و نرم‌افزارهای پردازش عکس، فهمیدم می‌توانم دنیایی را خلق کنم که دوست دارم؛ یک دنیای خیالی تنها با چند کلیک.»

نمایشگاه هنر ایران: او برای آنکه بتواند به اهدافش دست یابد و ایده‌هایش را پیاده سازی کند به یک تایمر و سه‌پایه نیاز داشت و بس.

او می‌گوید که از علاقمندان صنعت سینماست و از هنرمندان بسیاری نظیر Rosie Hardy, Joel Robison, Lissy Elle, Jungho Lee, Pascal Campion یا Kouzou Sakai الهام گرفته است.

«من همیشه به دنبال شعر و رویا در کارهایم می‌گردم تا بازتابی از علاقه‌ام به نظم باشد. از طریق طراحی گرافیک و هنر دیجیتال، من توانستم دنیای خیالی بسازم که مرزی بین خیال و واقعیت است.»

راه رسیدن به پاریس
ایده ات را فوت کن!
تولد ایده
قهوه ات را تصور کن
زن و چرخ
به خواب رفتن
ترمیم کننده ماه
مهمان کهکشانی
مهمان کهکشانی در کتابخانه
صوری

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا خلق دنیای فانتزی با ویرایش عکس ها در حرفه عکاسی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 + = 89