نمایشگاه هنر ایران

طراحی لوح تقدیر در گرافیک دیجیتال

نمایشگاه هنر ایران: طراحی لوح تقدیر در گرافیک دیجیتال

لوح تقدیر یکی از هدایایی است که بیانگر احساس و تقدیر از کسی بخاطر فعالیت‌ها و تخصص او است. لوح تقدیر را می توان یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع هدایای تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی دانست. از لوح تقدیر تحت عناوین لوح یادبود، تقدیرنامه، لوح سپاس، سپاس نامه، حکم قهرمانی، لوح تقدیر قهرمانی و لوح افتخار نیز یاد می‌شود. لوح‌های تقدیر به منظور قدردانی و بزرگداشت افراد، در مراسم و یا مسابقات اعطا شده و همچنین جهت تقدیر از فعالیت‌های افراد یا سازمان‌ها در پایان اجرای قراردادها یا در مراحل مختلف شغلی و تحصیلی به کار می‌رود. از مزایای لوح تقدیر می‌توان به ماندگاری آن اشاره کرد چون معمولاً افراد لوح تقدیر را در کمد خود یا میز کارشان می‌گذارند و با هر بار دیدن نوشته یا متن آن انرژی‌شان چند برابر می‌شود. از مزایای دیگر قیمت مناسب آن نسبت به دیگر ملزومات هدیه است که ضمن تقدیر و تشکر از افراد سازمان می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

طرح لوح تقدیر، طرح تقدیرنامه و لوح سپاس
لوح سپاس یا تقدیرنامه را می‌توان تحت عنوان متنی کوتاه حاوی تقدیر و تشکر از یک فرد یا سازمان، تعریف کرد که به منظور چاپ در یک قالب طراحی شده یا طرح لوح تقدیر خام قرار داده می‌شود. انتخاب طرح لوح سپاس مناسب، بستگی به کاربرد مورد نظر فرد، شرکت یا سازمان دارد. با توجه به اینکه لوح تقدیر می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما محسوب شود، نیاز به یک طراحی حرفه‌ای دارد.

لوح تقدیر لایه باز چه کاربردی دارد؟
معمولا برای سهولت در طراحی لوح تقدیر و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و چاپ از طرح لایه باز لوح تقدیر ارائه شده توسط سایت‌های مختلف استفاده می‌شود. طرح لایه باز به زبان ساده فایل‌ گرافیکی است که شما را قادر به ویرایش و تغییر تمامی المان‌های موجود در آن می‌سازد. لوح تقدیر لایه باز به عنوان لوح تقدیر خام قابل استفاده است. یعنی اگر یک طرح لایه باز تقدیرنامه داشته باشید، می‌توانید متن، تصاویر، افکت‌ها و هر چیز دیگری که در فایل وجود دارد را به راحتی تغییر داده و سفارشی سازی کنید.

نمایشگاه هنر ایران: فایل لایه باز لوح تقدیر در فرمت psd و با نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در تقدیرنامه لایه باز، شما به همه‌ی قسمت‌های طرح دسترسی داشته و می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال و ذخیره نمایید. شما با استفاده از طرح لوح تقدیر آماده می‌توانید در زمان خود برای طراحی و چاپ آن صرفه‌جویی کنید.

انواع لوح تقدیر خام
نمایشگاه هنر ایران: لوح تقدیر برای موارد مختلفی از جمله موارد زیر کاربرد دارد، در زیر انواع لوح تقدیر و کاربردهای آن ذکر شده است:

لوح تقدیر روز معلم، لوح تقدیر خانواده شهدا، لوح تقدیر بسیج، لوح تقدیر مربیگری، لوح تقدیر سرباز ارتش، لوح تقدیر دانش آموز، لوح تقدیر مدافعان سلامت، لوح تقدیر قهرمانی، لوح تقدیر روز جوان، لوح تقدیر کارگران، لوح تقدیر کارمندان، لوح تقدیر سپاه، لوح تقدیر فارغ التحصیلی

مزایای طرح تقدیرنامه psd چیست؟
مزایای طرح تقدیرنامه لایه باز که با فرمت psd هستند عبارت‌اند از:

1-استفاده کردن از طرح‌های جدید به شکل 100% لایه باز

2-داشتن طرح‌های اسلیمی در تقدیرنامه لایه باز

3-طراحی شده توسط برنامه حرفه‌ای و پرطرف‌دار فتوشاپ

4-امکان ویرایش، تغییر یا حذف کردن اجزای طرح به‌راحتی

5-قابل‌استفاده و بهره‌برداری توسط افراد مبتدی

6-داشتن طراحی زیبا و چشم‌نواز

7-مناسب در جهت تبلیغات انواع کسب‌وکار‌ها

8-داشتن کادر لوح تقدیر به همراه طرح‌های اسلیمی و با زمینه روشن و عمودی

9-طراحی با رنگ مناسب و دارای استاندارد چاپ

10- استفاده از تصویر‌های باکیفیت مانند گل، تذهیب، وکتور و پرنده

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی لوح تقدیر در گرافیک دیجیتال را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 24 = 27