نمایشگاه هنر ایران

ویدیو آموزش استرینگ آرت برای مبتدیان

ویدئو آموزش تصویری ویدیو آموزش استرینگ آرت برای مبتدیان را در نمایشگاه هنر ایران ببینید.

هنر String Art (میخ و نخ) میخ‌ها را روی چوب ثابت می‌کند و نخ‌ها مجبورند با عبور از بین میخ‌های ثابت به خلق تصاویر و اشکال زیبا برسند.

تصویر نهایی بر خلاف آنچه در جهان بیرون پس از گذر از آن موانع صلب برای ما اتفاق می‌افتد، معمولا متناسب و منظم است.

استرینگ آرت یا طراحی نخ به هنری گفته می شود که با کمک نخ به طراحی تصویر بپردازند این هنر برای اولین بار برای آموزش ریاضی در قرن ۱۹ ام کشف شد و به مرور افرادی به این هنر علاقه مند شدند و آن را به هنرهای کاربردی و جهت عرضه تبدیل کردند.

در این هنر با تنظیم و نصب نخ، کاموا و طناب ها در رنگ های مختلف بین چند نقطه و شکل دادن به آنها و ایجاد طرح های هندسی اثری هنری تولید می کنند.

استرینگ آرت را در زیر مجموعه هنرهای تجسمی دسته بندی می کنند، این آثار هنری با کمک انواع نخ ها در ضخامت های متفاوت تهیه می شود.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از استرینگ آرت در طراحی داخلی در اروپا و آمریکا خیلی محبوب و جذاب است، یک راه عالی برای حس خلاقیت است. می توان اشکال مختلف با رنگ های مختلف ساخت، می توان اسم فرزندان را با استرینگ آرت در اتاقشان درست کرد که بر روی دیوار بسیار زیبا خواهد شد.
استرینگ آرت را در زیر مجموعه هنرهای تجسمی دسته بندی می کنند، این آثار هنری با کمک انواع نخ ها در ضخامت های متفاوت تهیه می شود.

استفاده از استرینگ آرت در طراحی داخلی در اروپا و آمریکا خیلی محبوب و جذاب است، یک راه عالی برای حس خلاقیت است. می توان اشکال مختلف با رنگ های مختلف ساخت، می توان اسم فرزندان را با استرینگ آرت در اتاقشان درست کرد که بر روی دیوار بسیار زیبا خواهد شد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ویدیو آموزش استرینگ آرت برای مبتدیان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 + = 57