نمایشگاه هنر ایران

استفاده از رنگ های قهوه‌ای و آبی در دکوراسیون پذیرایی منزل را فراموش نکنید

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از رنگ های قهوه‌ای و آبی در دکوراسیون پذیرایی منزل را فراموش نکنید

دکوراسیون اتاق غذاخوری در فضایی گرم و نزدیک به اتاق نشیمن با مبلمان و لوستر قهوه‌ای و دیوارهای آبی رنگ

رنگ آبی بواسطهٔ انرژی، صمیمت و گستردگی استفاده از آن در طبیعت پیرامون، از جمله رنگ‌هایی ست که می‌تواند بستری برای فراهم آمدن دکوراسیونی با وسایل و تزیینات با چگالی بالا باشد.

فرش‌ها موجود در هر دوبخش با ایجاد مرز فضایی توانسته است فضای کاربری را بین دو بخش مجاور تقسیم نماید. همچنین، استفاده از رنگ قهوه‌ای در کنار مبلمان کلاسیک و تزیینات روی دیوار و قفسه‌ها، فضایی کلاسیک و گرم را در دل دکوراسیون اتاق غذاخوری فوق پدید آورده است.

در اکثر خانه‌ها خصوصا خانه‌های مسکونی با متراژ‌های پایین اتاق غذاخوری به صورت اتاق و فضایی مجزا از دیگر بخش‌های و خانه نیست بلکه اکثرا در فضاهای مجاور با آشپزخانه و اتاق نشیمن قرار دارد.

نمایشگاه هنر ایران: این مسئله باعث می‌شود تا بخش غذاخوری به گونه‌ای مجزا از دیگر بخش‌ها نباشد و حتی تحت تاثیر دکوراسیون فضاهای مجاور خود قرار گیرد. در این حالت است که ارتباط فضایی قطع نمی‌شود ( به دلیل همخوان و هم نوع بودن دکوراسیون بخش‌ها ) و دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه به زیبایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از رنگ های قهوه‌ای و آبی در دکوراسیون پذیرایی منزل را فراموش نکنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 3 =