نمایشگاه هنر ایران

الهام بخشی از عناصر طبیعی پاییزی در دکور رو میزی

نمایشگاه هنر ایران: الهام بخشی از عناصر طبیعی پاییزی در دکور رو میزی

با سرد‌تر شدن هوا و تغییر رنگ طبیعت در پاییز، می‌توان از زیبایی‌های تغییر فصل هم در منزل یا محل کار استفاده کرد و همراه با طبیعت شد. اگر علاقه‌مند به ایجاد چنین تغییری هستید، خواندن راهکار‌ها و پشنهادهایی در این زمینه را از دست ندهید.
اول از همه لازم است متفاوت بیندیشید، این رومیزی خلاق، لیوان‌ها را تزئیناتی چشمگیر مبدل نموده است. گل‌های زیبا از ساقه جدا کرده و سپس زیر لیوان‌ها قرار دهید.
اجازه دهید طبیعت الهام بخش فضاهای شما باشد. این ترکیبات پاییزی شامل کدوها، گلها، برگهای پاییزی، آجیل‌ها و چیزهای بیشتری باشد که می‌تواند رومیزی‌های شاداب و مجللی فراهم کند، بطوری که روز شما را درخشان کنند.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رو میزی از کدو تنبل و شاخه‌های پاییزی
کدوها را سفید کرده و شاخه‌های پاییزی خم شده را به شکلی بی نظیر قرار دهید. شاخه‌های پاییزی مملو از دانه‌های ریز را دو تا سه مرتبه به دور کدوهای متوسط الاندازه بپیچید، و انتهای آن‌ها را با سیم محکم کنید. کدوهای آماده در پایین مرکز میز خودنمایی می‌کنند. این فضای پاییزی گرم با جاشمعی‌هایی که از دانه‌های ریز غیر خوراکی انباشته شده، زیباتر می‌گردند. این شاخه‌های پاییزی همچنین برای قرار گرفتن در بطری‌های شیشه‌ای رنگی که مانند یک طوفان چرخان بنظر می‌آید و یا با سایر گیاهان پاییزی بکار رود، مناسب است.
نکته : برای حفظ بهتر رنگ دانه‌های این شاخه‌های پاییزی، انتهای ساقه شان را در حدود یک اینچ آب نگهدارید درحالیکه دانه هایش پس از چند روز خشک می‌شود. رنگ دانه‌ها برای چندین هفته ثابت می‌ماند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها فصول را امتداد دهید.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از چوب پنبه و شمع
از رنگ‌های زمخت ساده و ترکیب طبیعی چوب پنبه بر علیه شیشه صاف و نرم استفاده کرده و یک رومیزی پاییزی باشکوه و ساده بیافرینید. یک شمعدان بلند شیشه‌ای صحنه بالای میز را باشکوه‌تر می‌کند. درحالی که یک جاشمعی سفید روشن در مرکز آمیزه‌ای از چوب پنبه‌ها قرار دارد. این جاشمعی خنثی مصنوعی را بر روی یک میز روشن برای هماهنگی صحنه با رنگ پاییزی قرار دهید.
نکته: برای بیشتر کردن حس پاییزی فضا، برگهای رنگی روشن و یا دانه‌های غیر خوراکی لابلای چوب پنبه‌ها بگذارید. مطمئن شوید که هیچ عنصر قابل اشتعالی نزدیک شعله شمع نباشد.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از بلوط‌های رنگی
نمایشگاه هنر ایران: درختان بلوط عناصر فوق العاده‌ای برای یک رومیزی پاییزی عالی فراهم می‌کنند. بلوطها به سادگی به تزئیناتی پوشیده از رنگ اکریلیک و حلقه‌هایی از ریسمان‌های تابیده تبدیل می‌گردند. بلوط‌های تزئینی را بر روی شاخه‌ای بریده در یک گلدان مرتب کنید. گلدان درون یک سینی نقره‌ای پر شده از بلوط‌های غیر رنگی قرار دهید. تأکیدات قرمز روشن ( گلدان، دستمال سفره و صندلی‌ها ) را اضافه کنید.
نکته : از لوازم مناسب هماهنگ برای سفره تان استفاده کنید. رنگ‌های پاییزی (قرمز، نارنجی، طلایی و زرد ) مخصوصاً دوست داشتنی اند، اما سایه‌های آبی، بنفش و سبز نیز حالتی غیرمنتظره به تصویر قهوه ای‌مان می‌افزایند.
با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید 3

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : گل‌هایی در زیر لیوان
متفاوت بیندیشید، این رومیزی خلاق، لیوان‌ها را تزئیناتی چشمگیر مبدل نموده است. گل‌های زیبا از ساقه جدا کرده و سپس زیر لیوان‌ها قرار دهید.
نکته: تنها گلهایی را جمع کنید که تمام طول فصل دوام داشته باشند.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : دانه‌های استبرق در نمایی شیشه‌ای ( استبرق: نوعی گیاه دولپه‌ای )
ترکیبی زیبا در میان کدوهای نقلی درون سینی حصیری گلدانی شیشه‌ای است که با دانه‌های استبرق کرکی فراهم شده از پاییز زود گذر پر شده است. کدوهای سفید با سایه‌ای زرد رنگ و برگهای باریک و بلند ژینگو، بر طرحی بیرنگ دلالت می‌کند، در حالی که سبدی ناهموار ایجاد کنتراستی بنیادی می‌نماید.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از کاتائیل ( نوعی گیاه )
ترکیبی ساده اما چشمگیر از زیبایی‌های پاییز بسازید. یک ساقه مجرد از کاتائیل با سر قهوه‌ای کرک دارش و ساقه سبز بلندش فوق العاده دوست داشتنی است. ساقه‌های کاتائیل قرار گرفته در گلدان‌های شیشه‌ای استوانه‌ای سبز، ظرافتی بی نظیر دارند. ساقه‌ها را در پایه‌ای از آجیل‌ها، دانه‌ها و یا سنگ‌ها برای انعکاس سرهای قهوه‌ای کاتائیل قرار دهید. همچنین می‌توانید برای گروهی از ساقه‌های تنها از علف‌های تزئینی، دانه‌های گیاهان مخروطی و یا شکوفه گل ادریسی استفاده کنید.
با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید 6

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از ظروف شیشه ای
ظروف شیشه‌ای حاوی دانه‌ها و آجیل‌ها که با روبان تزئین شده اند، این رومیزی پاییزی زیبا را خلق می‌کنند. یک سینی مسی، دلفریبی بیشتری به این ترکیب می‌افزاید و یک دکور قهوه‌ای رنگ با قابلیت جابجایی می‌سازد.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از سطل برگها
تمام این رومیزی با ارزش شامل یک سطل و تعدادی برگ طبیعی می‌شود. برگهای ماگنولیا را در یک سطل قرار دهید و از فوم برای مرتب نگهداشتن آن‌ها استفاده کنید. اگر برگهای بلند را در قسمت پشت و برگهای کوتاهتر را در قسمت جلویی قرار دهید نظم بیشتری خواهید داشت.
نکته: برای داشتن رنگ بهتر می‌توانید از گلهای تازه و یا خشک نیز استفاده کنید.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : سینی با میوه‌های پاییزی
میز نهار خوری خود را با ترکیبی زیبا و شکیل بیآرایید. شاخه‌های هایپریکوم ( گل هزارچشم ) و داوودی‌های عنکبوتی را به حدی کوتاه کنید که فقط سطح فوقانی گلدانهای شیشه‌ای را بپوشانند، سپس آن‌ها را در یک سینی بلند مرتب کنید. باقی فضای خالی سینی را با سیب، گلابی و شاخه‌های میوه‌های بوته‌ای پر کنید تا فضایی پر و کامل داشته باشید.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی پاییزی شمعدانهای رز
نمایشگاه هنر ایران: شمعدانهای چوبی ساده به رومیزی‌های با ارزشی تبدیل خواهند شد زمانی که با رز و سبزه آراسته شوند. فوم‌های مخصوص گلفروشی‌ها را خیس کرده تا اشباع گردند و آن‌ها را به آرامی به بالای شمعدان ببندید. رزها را در دسته‌های گوچک قرار داده، سپس هاپریکوم را به آن اضافه کنید. شمعها با این ترکیب چوبی نمایی طبیعی و فوق العاده خواهند یافت.
نکته: اجازه دهید رومیزی شما چند دقیقه روی دستمالی بماند تا خشک گردد.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : بطری‌های گلدار
با گیاهان مرتب شده در ظروف کوچک چندگانه، دو دسته گل ( خریداری شده از گلفروشی ) از رزهای نارنجی مینیاتوری و داوودی‌های زرشکی رنگ تأثیری قابل توجه خواهند داشت. آن‌ها را در شیشه‌ها یا بطری‌های ناهماهنگ بطور مساوی تقسیم کرده و با میوه‌های ریز جنگلی و سبزه بیآرایید. گلدانها را در یک سینی قرار داده و تعدادی بلوط و جوز در سینی بریزید تا نمادی از فصل باشد.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از گندم در حلقه‌ای مسی
نوارهای مسی سبزه‌های یک تفرجگاه را به دسته گل‌هایی باسلیقه و پردوام تبدیل می‌کند. لوله‌ای مسی سبزه‌های ارغوانی، دم اسبی‌ها و علف‌های تازه را در ترکیبی ساده کنار هم قرار می‌دهد.

با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید : رومیزی از خارهای اسطوخودوس
خارهای آبی اسطوخودوس‌های خاردار، گلدانهای خاکستری- سبز و شمعدانها را لطیف‌تر می‌کنند. ظروف ناهماهنگ برای این کار مناسب ترند.(لزومی به حفظ تناسب شکل و اندازه ظروف نیست.)

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا الهام بخشی از عناصر طبیعی پاییزی در دکور رو میزی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 67 = 75