نمایشگاه هنر ایران

با نورگیر دکوراسیون پذیرایی خود را دلباز کنید

نمایشگاه هنر ایران: با نورگیر دکوراسیون پذیرایی خود را دلباز کنید

مدرنیته موجود در فضای کلی دکوراسیون به هر دو بخش مجاور غذاخوری و نشیمن سرایت نموده و هر دو را دستخوش پیروی از ترکیب بندی این گونه از طراحی کرده است.

همانطور که پیداست رنگ سفید در کنار نورگیر گسترهٔ متمرکز بر بخش اتاق غذاخوری، منجر به عمق فضایی و بزرگ جلوه دادن فضا شده است. در کنار این و درون دکوراسیون منظم با ادوات معدود، استفاده از تزیینات ساده با ابعاد بزرگ، چون تابلوهای موجود، بر تشخص و زیبایی و وهم وجه مدرن دکوراسیون افزوده است.

در اکثر خانه‌ها خصوصا خانه‌های مسکونی با متراژ‌های پایین اتاق غذاخوری به صورت اتاق و فضایی مجزا از دیگر بخش‌های و خانه نیست بلکه اکثرا در فضاهای مجاور با آشپزخانه و اتاق نشیمن قرار دارد.

نمایشگاه هنر ایران: این مسئله باعث می‌شود تا بخش غذاخوری به گونه‌ای مجزا از دیگر بخش‌ها نباشد و حتی تحت تاثیر دکوراسیون فضاهای مجاور خود قرار گیرد. در این حالت است که ارتباط فضایی قطع نمی‌شود ( به دلیل همخوان و هم نوع بودن دکوراسیون بخش‌ها ) و دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه به زیبایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با نورگیر دکوراسیون پذیرایی خود را دلباز کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =