نمایشگاه هنر ایران

با وسایل تزئینی به دکور حمام خود جانی تازه بیفزایید

نمایشگاه هنر ایران: با وسایل تزئینی به دکور حمام خود جانی تازه بیفزایید

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی شامل طراحی کف ، دیوار و سقف می باشد . برای طراحی دکوراسیون داخلی کف و دیوار سرویس بهداشتی می توان از انواع متریال ها مثل کاشی ، سرامیک ، سنگ و چوب استفاده کرد . برای زیباسازی سقف می توان از گچ بری های حرفه ای ، سقف کاذب و یا کناف استفاده نمود و یا اینکه سقف را رنگ کرد .جهت دیزاین داخلی سرویس بهداشتی از وان حمام ، سینک روشویی ، آینه ، دوش و شیرآلات و انواع مواد شوینده استفاده می شود . می توان از باکس های چوبی ، شیشه ای ، ویترینی یا سنگی برای جاسازی ابزارهای شستشو و گذاشتن انواع اشیاء تزئیناتی استفاده کرد . آویز برای حوله نیز می تواند به صورت دیواری ، زمینی یا آویز پشت درب مورد استفاده قرار گیرد .
دکوراسیون داخلی حمام به سبک مدرن به صورت تک رنگ و استفاده از اشیا تزئینی برای دلنشین کردن فضا، در این دکوراسیون حمام در بخشی بسته و قرار گرفته که با درب‌های کشویی شیشه‌ای می‌توان به آن وارد شد.

نمایشگاه هنر ایران: دیوارها سفید یکدست است و جنس کف پوش چوب تیره رنگ است. موردی که جلب توجه می‌کند اشیا تزئینی است که در محیط به زیبایی هرچه تمامتر قرار گرفته است.

بخش قرارگیری روشویی و نیز خود روشویی‌ها در سرویس‌های بهداشتی و حمام از اهمیت زیادی برخوردار اند و زیبایی ظاهری این روشویی‌ها در جلوهٔ بصری دکوراسیون داخلی سرویس‌های بهداشتی , حال چه در منازل و چه در مکان‌های عمومی تاثیر فراوانی دارد .

توجه به زیبایی و در عین حال فرم و نوع خاص روشویی‌های سرویس بهداشتی , می‌تواند دکوراسیون داخلی فضای سرویس بهداشتی را به کل تغییر داده و حس و حال جدیدی بر فضا حاکم کند (در واقع می‌تواند سبک کلی دکوراسیون این بخش از فضاهای داخلی را تعیین کند )

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با وسایل تزئینی به دکور حمام خود جانی تازه بیفزایید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 27 = 28