نمایشگاه هنر ایران

تضاد و کنتراست رنگی در دکوراسیون پذیرایی منزل

نمایشگاه هنر ایران: تضاد و کنتراست رنگی در دکوراسیون پذیرایی منزل

تضاد و کنتراست رنگی موجود در تداخل رنگ‌های سیاه و سفید در طراحی دکوراسیون، از مواردی ست که همواره می‌تواند روحی مدرن را در کالبد دکوراسیون جاری سازد.

همانطور که پیداست استفاده از نظام بندی مدرن رنگی، ادوات و وسایل مدرن را نیز به پیروی از خود در دل طراحی وارد کرده و آن گونه که قابل مشاهده است با داخل شدن در طراحی میز غذاخوری، دکوراسیون غذاخوری مدرن را در دل این کنتراست رنگی ایجاد نموده است.

نورگیر مناسب در روز در کنار نوردهی موضعی ایجاد شده توسط لوستر بر جنبهٔ یکتایی این بخش در فضای کلی دکوراسیون منزل، افزون کرده است.

مانند هر دکوراسیون داخلی دیگر، در دکوراسیون غذاخوری نیز انتخاب نقطه کانونی به عنوان مرکز ثقل طراحی دکوراسیون موضوعی ضروری بنظر می‌رسد.

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی دکوراسیون غذاخوری معمولا، میز و مبلمان غذاخوری نقش مرکزی را ایفا خواهند نمود و می‌توانند به تبع خود الگوها و فرم متناسب با خود را در فضای کلی این بخش حاکم کرده و نظام بندی دکوراسیون را به عهده بگیرند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تضاد و کنتراست رنگی در دکوراسیون پذیرایی منزل را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

43 + = 45