نمایشگاه هنر ایران

توجه ویژه به طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان

نمایشگاه هنر ایران: توجه ویژه به طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان

حتماً در مراجعات خود به مکان‌ های اداری مختلف متوجه شده اید که در مواجهه با محیط‌ هایی که در آنها نه ‌تنها به زیبایی و دکوراسیون توجه خاصی نشده بلکه راحتی کارکنان و مراجعان نیز مورد توجه نبوده اولین احساسی که در این مکان به طور ناخودآگاه در مراجعه‌ کننده شکل می‌گیرد عدم اطمینان از دستیابی به نتیجه مورد نظرش است. در مقابل حضور در فضاهایی که به ‌دقت و زیبایی دکور شده‌اند از همان بدو ورود موجب ایجاد احساس احترام و شایستگی برای سازمان یا شرکت و جلب اطمینان و اعتماد مراجعه‌کننده می‌شود.

آموزه‌ های منابع انسانی می‌ گوید اولین مخاطب و مشتری هر شرکت کارکنان آن هستند و مطمئناً همین تفاوت احساس و برداشت در کارکنان است که منجر به راندمان کاری بهتر در کارکنان فضاهای نوع دوم می‌شود! با این وصف خلاقیت در طراحی دکوراسیون اداری عنصری تجملی محسوب نمی‌شود. طراحی داخلی محیط‌ های اداری به تقسیم درست فضا، جنس و رنگ مبلمان، میزها و صندلی‌ ها و البته نوع قرارگیری آنها بستگی دارد.

نمایشگاه هنر ایران: در مبلمان اداری راحتی و زیبایی دو معیاری هستند که باید به میزانی یکسان مورد توجه قرار بگیرند. راحتی این محصولات به میزان زیادی به نحوه ساخت آنها در کارخانه ارتباط دارد و خریدار تنها باید به هنگام انتخاب میزان راحتی مطلوب خود را در نظر بگیرد. حال‌ آنکه زیبایی و جذابیت به ترکیب، چیدمان و نوع انتخاب شما بستگی دارد.
در دکوراسیون اتاق کارمندان باید دقت داشت، که افراد روبروی هم نباشند تا موجب حواس پرتی کارکنان نشود.

طراح این دفتر با انتخاب رنگ کرم قهوه‌ای روشن، ملهم از خاک برای کف و استفاده از برچسب‌های سبز رنگ به طرح چمن در قسمت پایینی عناصر عمودی به گونه‌ای طبیعت را به طراحی داخلی این فضا دعوت کرده است.

همچنین انتخاب رنگ‌های گرم برای عناصر تزئینی صمیمیت فضا را افزون می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توجه ویژه به طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 9 =