نمایشگاه هنر ایران

توضیحاتی مهم درمورد حمام و توالت منزل

نمایشگاه هنر ایران: توضیحاتی مهم درمورد حمام و توالت منزل

در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام باید چند نکته مورد توجه قرار گیرد که یکی از آنها این است که بهتر است فضای سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز و مرتب باشد و نهایت بهداشت در این قسمت رعایت شود و وسایلی که در این قسمت قرار دارد به نحوی چیده شود که زیبایی ظاهری آن کاملا حفظ شود و علاوه بر آن سیستم تهویه ای که برای هوا در قسمت حمام و سرویس بهداشتی شما قرار دارد اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

هر چقدر هم که زیبایی ظاهری سرویس بهداشتی شما تکمیل باشد اگر بوی نامطبوعی در این قسمت وجود داشته باشد و شما آن را برطرف نکنید دیگر زیبایی که برای آن هزینه کرده اید و وقت گذاشته اید به چشم نمی آید. پس بهتر است فضای حمام و سرویس بهداشتی شما هوای مطبوعی داشته باشد.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی لوکس به سبک کلاسیک با پارکت‌های چوبی،برای انجام طراحی این سبک از حمام با استفاده از یک وان پایه دار متحرک جلوی نورگیر عمودی با پرده کرکره‌ای انجام خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این سبک از طراحی محیط حمام می‌توان به دیوراهای کرم رنگ و روشویی سنگی با شیرآلات طلایی رنگ اشاره نمود که محیط لوکس و تجملی‌ای را پدید آورده است.

سرویس‌های بهداشتی منازل مسکونی یعنی حمام و دست شویی , جزء فضاهایی از منزل هستند که بیش‌ترین تماس را با آب دارند که در اصطلاح معماری به این فضاها, فضای تر( خیس ) گفته می‌شود.

به همین خاطر است که در طراحی و دکور این فضاها , استفاده از عایق‌های رطوبتی برای دیوارها و کف , نوع و جنس کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها ونحوهٔ جداسازی این فضاهای‌تر از فضاهای خشک خانه بسیار اهمیت دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توضیحاتی مهم درمورد حمام و توالت منزل را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 + = 89