نمایشگاه هنر ایران

جنگل را به اتاق کودک خود بیاورید!

نمایشگاه هنر ایران: جنگل را به اتاق کودک خود بیاورید!

دکوراسیون خانه جنگلی چیست؟ منظور از دکوراسیون خانه جنگلی، خانه ها و کلبه هایی است که در نواحی جنگلی ساخته می شوند و عمدتا از چوب هستند که امروزه از چوب های بسیار مقاوم استفاده می شود. البته چوب هایی که استفاده می شوند حاصل فرآوری چوب های فرسوده و بلا استفاده هستند که در طی فرایندهای مختلف به چوب هایی مقاوم تبدیل شده اند تا محیط زیست آسیب نبیند. اما اگر خانه جنگلی ندارید، باز هم می توانید سبک دکوراسیون خانه خود را شبیه به یک خانه ی جنگلی کنید. تنها کافیست طبق ایده هایی که به شما می گوییم عمل کنید.
یک طراحی دیگر برای فضای بازی در اتاق خواب که همان طور که میبیبید بسیار شبیه به پارک بازی است برای کودک ایجاد شده است.

نمایشگاه هنر ایران: در یک قسمت از آن برای کودک محلی برای صخره نوردی و در قسمت دیگر یک کلبه چوبی برای بازی و سرگرمی کودک فراهم شده است اما نقطه عطف این طراحی سرسره‌ای است که برای پایین امدن کودک از کلبه مهیا شده است می‌باشد و اتاقی سر گرم کننده و منحصر به فرد را برای بازی کودک ایجاد کرده است.

ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک از این جهت می‌باشد که،برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی وی توجه کرد.

افرادی که دورهٔ کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند.

توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می‌گیرد.

یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا جنگل را به اتاق کودک خود بیاورید! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 2 =