نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ روشن و گرم کرم

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ روشن و گرم کرم

اتاق نشیمن مرکز خانه است و معمولا بیشترین وقت مان را هر روز در اتاق نشیمن میگذرانیم پس باید بیشترین حساسیت و دقت را در دکوراسیون نشیمن به خرج دهید. این موضوع کاملا سلیقه ای است که دکوراسیون نشیمن منزل تان به چه سبکی باشد و در آن از چه رنگ هایی استفاده شود, سبک های متنوعی برای دکوراسیون نشیمن وجود دارد از سبک مدرن و مینیمال تا کلاسیک و سنتی که هر کدام از آن ها زیبای خاص خودشان را دارند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

دراین فضا وسایل و تزئینات با رنگ های زیبا و رنگی است. از جمله نقطه‌های کانونی چشمگیر یک محوطه مدرن، شومینه گرم، تعریف جدیدی از تزئین مدرن در این فضای معاصر را ارائه می دهد. سفید نگه داشتن دیوارها در این اتاق توجه به سایر دکوراسیون و شومینه را بیشتر می کند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون ساده و با کمترین ابزار در کنار بیانی مدرن ازآن، استفاده حداکثری از منابع موجود را گوشزد می‌کنند. در فضای زیاد موجود که به سبب بیش از اندازه شلوغ نبودن فضای کلی دکوراسیون اتاق نشیمن بوجود آمده است.

مبلمانی این چنین راحت، نوید بخش استراحتی دلچسب خواهد بود.

گرچه با توجه به رنگ بندی و پیکربندی کلی این طراحی می‌توان گفت نوعی به هم ریختگی فرمی در این طراحی به چشم خورده و دکوراسیون در این طراحی، ما بین طراحی مدرن و کلاسیک سر در گم است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ روشن و گرم کرم را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =