نمایشگاه هنر ایران

رنگ دیوار اتاق کودک در طراحی دکوراسیون

نمایشگاه هنر ایران: رنگ دیوار اتاق کودک در طراحی دکوراسیون

به طور معمول و روتین رنگ صورتی را متعلق به اتاق دختربچه‌ها و آبی را متعلق به اتاق پسربچه‌ها می‌دانند. ولی وقتی نمی دانید که فرزند شما دختر است یا پسر، می‌توانید از رنگ‌های زرد و سبز نیز استفاده کنید. همچنین می‌توان از رنگ‌های خنثی نیز برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کرد و وسایل دیگر اتاق را از رنگ‌های شاد انتخاب نمود، با اینکار وسایل برق بیشتری می‌زنند و بیشتر جلوه می‌کنند.

اتاق کودک مکانی خاص کودک شماست، اما متاسفانه والدین معمولا اتاق را با سلیقه خودشان تزئین می‌کنند و چشم‌های کودکان را فراموش می‌کنند. کودکان معمولا از رنگ‌های شاد و تند با کنتراست بالا و طرح‌های حیوانات لذت می‌برند. آن‌ها مکانی را دوست دارند که همچون خصوصیات خود کودکان پر از انرژی، نور و حرکت باشد.

نمایشگاه هنر ایران: البته رنگ اتاق بچه به این چند رنگ محدود نمی‌شود و رنگ‌های زیبای دیگری هم وجود دارند که برای اتاق کودک فوق العاده اند.
علاوه بر دو رنگ سنتی و متداول صورتی و آبی، بنفش هم رنگ زیبایی است. بنفش بسیار مهیج است و همانند سایر رنگ‌ها درجه بندی مختلفی دارد، لازم به گفتن نیست که بنفش تیره برای اتاق کودک انتخاب مناسبی نیست و رنگ ارغوانی بهترین آن هاست. رنگ ارغوانی دوست داشتنی و آرامش بخش است، درست مانند آبی و برای هر دو جنسیت مناسب است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ دیوار اتاق کودک در طراحی دکوراسیون را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + = 16