نمایشگاه هنر ایران

طراحی حمام و توالت با دکوراسیون ساده

نمایشگاه هنر ایران: طراحی حمام و توالت با دکوراسیون ساده

بسیاری از افراد اعتقاد دارند پاکیزگی و سلیقۀ یک خانواده را نه فقط در اتاق نشیمن و پذیرایی، بلکه در حمام و دستشویی خانه‌شان باید دید! این نقطه نظر شاید مقداری زیاده‌روی در خود داشته باشد، اما حقیقتی را آشکار می‌کند: زیبایی، دکوراسیون و تمیزی حمام و دستشویی درست به اندازۀ باقی قسمت‌های خانۀ شما حائز اهمیت است.

شاید تصور کنید دیزاین دستشویی ایرانی با فرنگی تفاوت‌های عمده‌ای دارد. اما در حقیقت این‌طور نیست. اصول دکوراسیون حمام و طراحی دستشویی تقریبا برای تمام خانه‌ها کاربردی است؛

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی بسیار مهم است که متریال و رنگ دیواره‌ها بسیار ساده طراحی شود , چرا که تنوع رنگ و بافت باعث آشفتگی, در نتیجه از بین رفتن فضای آرامش بخش حمام و سرویس میگردد.

دکوراسیون ساده و شکیل کار شده در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تصویر اول و همچنین وجود 2 روشویی در تقارن با یکدیگر که در رو به روی آن‌ها قسمت وان و زیر دوشی می‌باشد یک تعادل وزنی مطلوب و آرامش بخش به فضا بخشیده , که این گونه تکنیک‌های دکوراسیون در فضاهای نسباتا بزرگ طراحی می‌شود , همچنین استفاده از آینه‌های سرتاسری وکامل باعپ شده تا فضای مستعطیلی خنثی شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی حمام و توالت با دکوراسیون ساده را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 5 =