نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکور حمام لاکچری در خانه های لوکس

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکور حمام لاکچری در خانه های لوکس

خانه‌های نسبتا بزرگ که دارای مبلمان و دکوراسیون به سبک کلاسیک در تمامی فضا‌های واحد با وجود تفکیک فضاها نیاز به یک انسجام درونی و هماهنگی در مبلمان دارد که اثالت , سنگینی و ارزش خانه حفظ شود.

در دکوراسیون داخلی این گونه سرویس‌ها استفاده از رنگ‌های سنگین و با وقار مانند طلایی وزن بصری خاصی به سرویس میبخشد , در کفپوش از متریال پارکت و … به جای کاشی و سرامیک استفاده شده تا با شکوه و رسمی جلوه دهد.

نمایشگاه هنر ایران: همچنین استفاده از وان‌های روکار و متحرک با پایه‌های کلاسیک حس تفکیک بیشتری را نسبت به کفپوش نمایش می‌دهد.

ازدیگر عناصر پرکاربرد و مهم یک واحد مسکونی سرویس بهداشتی وحمام می‌باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است , علم معماری داخلی با توجه به متراژ و روحیات دیگر فضاها با طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مضاف به بخشیدن زیبایی به آن‌ها کاربرد واستفاده از آن را بسیار آسان و لذت بخش مینماید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکور حمام لاکچری در خانه های لوکس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 30