نمایشگاه هنر ایران

هر کدام از وسایل دکور خانه خود را پاییزی کنید

نمایشگاه هنر ایران: هر کدام از وسایل دکور خانه خود را پاییزی کنید

در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چگونه با صرف کمترین هزینه‌ها می‌توانید دکوراسیونی مناسب با فصل پائیز را برای خانه تان طراحی کنید.
شما می‌توانید به کمد لباس‌های پاییزه خود مراجعه کنید و به راحتی یکی از شال‌ها یا روسری‌های خود را که در رنگ بندی‌های پائیزی می‌باشند را انتخاب کرده و به وسیلهٔ آن میز غذا را تزئین کنید و به زیبایی روی آن وسایل مناسبی را قرار دهید.

دستمال سفره
در ابتدا احتیاج به یک تکه مقوای بسیار کوچک دارید که آن را به صورت لوله درمی آوریم. یک دستمال غذا به رنگ سفید را در نظر گرفته و آن را مثلثی کنید و سپس این حلقه را وارد این دستمال کرده و در نهایت آن را داخل این بشقاب قرار داده و قاشق و چنگال را هم در کنار بشقاب و روی میز می‌گذاریم.

عکس‌های مورد علاقه
از لحظات مورد علاقه و همچنین تصاویر مورد علاقه تان عکس بگیرید و در نهایت تمامی آن‌ها را در اندازه‌های گوناگون چاپ کنید و در فریم‌هایی به اندازه‌های گوناگون قرار دهید.سپس دیواری از خانه را در نظر گرفته و یک ساعت در وسط دیوار نصب کرده و دورتادور آن این قاب‌ها را نصب کنید. بهتر است دورتادور تمامی این قاب‌ها سیاه رنگ و کاغذی که داخل آن قرار می‌گیرد و عکس روی آن چاپ می‌شود سفید رنگ باشد. دقت داشته باشید که برای داشتن جلوه‌ای بیشتر بهتر است که قاب‌ها به صورت عمودی و افقی باشند.

کتاب آشپزی
اجازه دهید تا در آشپزخانه تان مجموعه‌ای از دستور العمل‌های مورد علاقه خود را از میان کتاب‌های گوناگون جمع آوری کرده باشید .همچنین از یک فروشگاه صنایع دستی، خرید ارزانی داشته باشید و انواع آلبوم عکس‌های پلاستیکی و کاغذی را بخرید و برش زده و هم چنین مجموعه‌ای از عکسها و قطعاتی را از کتب مختلف ببرید و در نهایت کارت‌های زیبای دستی درست کنید.

لوستر
برای آنکه در اتاق غذا خوری احساس یکنواختی و خسته کننده گی از بین برود چه باید کرد؟ سعی کنید یک لوستر ساده را به همراه شمعدان‌های دیوار کوب آن آویزان کنید .در اینجا بهتر است از لوسترهایی استفاده شود که نور را به سمت پائین و روی میزمنعکس می‌کنند. پیشنهاد می‌شود در انتخاب رنگ بندی دقت کنید و مناسب با فصلی که در آن هستید آن را انتخاب کنید .در این فصل پیشنهاد می‌شود لوستری را تهیه کنید که پایه‌های آن به رنگ نارنجی باشد تا با حال و هوای روزهای پائیزی نزدیک باشد.

برگ پائیزی
نمایشگاه هنر ایران: یک تکه فوم نارنجی رنگ تهیه کرده و آن را به شکل یک برگ برش زده و سپس آن را به یک تکه چوب نازک مانند چوب بستنی بچسبانید. از این وسیله برای علامت گذاری میان صفحات کتاب و نشانه گذاری استفاده کنید.

ترفند استفاده از روسری
شما می‌توانید به کمد لباس‌های پاییزه خود مراجعه کنید و به راحتی یکی از شال‌ها یا روسری‌های خود را که در رنگ بندی‌های پائیزی می‌باشند را انتخاب کرده و به وسیلهٔ آن میز غذا را تزئین کنید و به زیبایی روی آن وسایل مناسبی را قرار دهید.

ظرف کیک
درست کردن کیک‌ها و شیرینی‌های زیبا نه تنها فضای خالی روی میز را پر می‌کند بلکه برای تزئین و درخشش بیشتر میز هم بسیار تاثیر گذار است.برای این کار بهتر است از ظروف با کف مسطح و گسترده، استفاده شود .با توجه به طعم و مزه‌ای که خودتان آن را می‌پسندید می‌توانید انواع کیک‌های ساده یا خامه‌ای را درست کنید و در این ظرف‌ها قرار دهید .بهتر است برای این که کیک را بصورتی پایدار و محکم نگه دارید از قبل برش‌های روی آن بزنید و سپس آن را روی میز بگذارید و برای سرو کردن هم ظروف جداگانه‌ای را در نظر بگیرید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا هر کدام از وسایل دکور خانه خود را پاییزی کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 + = 60