نمایشگاه هنر ایران

آشپزخانه پائیزی با تزئینات و رنگ های گرم

نمایشگاه هنر ایران: آشپزخانه پائیزی با تزئینات و رنگ های گرم

آشپرخانه پاییزی خود را مهمان رایحه دلپذیر دسر سیب و نوشیدنی های معطر شده با ادویه های گرم کنید. شروع این فصل را در پرجنب و جوش ترین فضای خانه یعنی آشپزخانه جشن بگیرید. ابتدا فضا را بررسی کنید و برای استفاده از آن برنامه ریزی کنید. برای تزیین آشپزخانه از فضاهایی استفاده کنید که مانع کار روزانه شما نشود و میز کارتان را اشغال نکند یا حتی به پاشش های احتمالی در اطراف سینک و گاز توجه کنید و دکوری های پاییزیتان را نزدیک آنجا نگذارید تا از خطرهای احتمالی دور بمانید.

استفاده از یک رومیزی و ظروف فصلی و یا چیدن چند کدو تنبل در داخل یک سینی می تواند معرف شروع پاییز باشد. تزیینات پاییزی را روی قفسه ها و سطوح آشپزخانه به نمایش بگذارید و ایده های زیبای پاییزی را در آشپزخانه خود خلق کنید.

نمایشگاه هنر ایران: گونه‌های مشخصی از برگها به تدریج از سبز به زرد تغییر رنگ می‌دهند. درجه رنگ یکی در میان زرد – سبز بدون اینکه خیلی حالت فصلی به خود گیرد حال و هوایی پاییزی دارد.

در اینجا این درجه رنگ با تزیینات چوبی و سنگی خیلی خوب جور گردیده است و قالیچه با راه راه‌های کرم و لاکی جلوه بیشتری به رنگ مورد نظر بخشیده است .

در تمام طول سال اجازه دهید که رنگ‌های قرمز، زرد، پرتقالی و قهوه‌ای درخشان پاییز خانه تان را رنگ آمیزی کند. بدین منظور از رنگمایه‌ها استفاده نمایید.

هنگامی که پاییز با رنگین کمانی از رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی جادو می‌کند می‌توان برای ایجاد یک تغییر غیر منتظره از رنگ بنفش بادمجانی در رنگ آمیزی استفاده کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا آشپزخانه پائیزی با تزئینات و رنگ های گرم را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 82 = 91