نمایشگاه هنر ایران

استفاده از فضای سبز در دکوراسیون لابی فضای اداری

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از فضای سبز در دکوراسیون لابی فضای اداری

دکوراسیون مدرن لابی فضای اداری طراحی دکوراسیون این لابی مدرن می باشد و نور پردازی در آن به شدت چشم گیر است. رنگ سفیدی که برای میز پذیرش و صندلی در نظر گرفته است و طراحی که برای دیوارها انجام شده است محیط را جذاب و گرم و دلنشین کرده است. انتخاب کف پوشی مناسب در وسیع تر نشان دادن محیط نیز موثر بوده است.

وجود آباژور در کنار هر صندلی نیز از دیگر تمهیداتی است که نور لازم را برای هر فرد فراهم کرده است. طراحی که برای پوشش دیوار ها استفاده شده به شدت تاثیر گذار است به گونه ای که افراد حاضر دراین محیط احساس کسلی و یکنواختی نخواهند داشت. دکوراسیون لابی فضای اداری در دکوراسیون این لابی آن چه در نگاه اول به چشم می آید مبلمانی است که در این مجموعه استفاده شده است.

مبلمانی راحت و شیک که فضا را ملموس تر کرده است. یکنواختی که مبلمان با دیگر عناصر موجود در محیط دارد به شدت در ایجاد حس آرامش و امنیت به شخصی که در این فضا قرار می گیرد کمک می کند. جدا سازی این اتاق انتظار از قسمت های دیگر نیز به گونه ای انجام گرفته که پیوستگی موجود در بین این مجموعه همچنان بر قرار است . دکوراسیون لابی فضای اداری با استفاده از رنگ سفید رنگ سفید اغلب برای اتاق انتظار توصیه می شود .

نمایشگاه هنر ایران: تاثیر این رنگ از جهت روان شناسی بر روی افرادی که در این محیط قرار می گیرد غیر قابل انکار است. رنگ سفید نشانه پاکی و آرامش است. طراحی میز پذیرش و سقف با هم هماهنگ است و منجر به ایجاد هارمونی در فضا شده است . در این طراحی برای بزرگتر و دلباز تر نمودن محیط از شیشه برای ارتباط با دیگر قسمت های دفتر کار استفاده شده است. دکوراسیون لابی فضای اداری دکوراسیون متفاوت برای اتاق انتظار که در عین سادگی بسیار شیک نیز به نظر می آید. از فضایی نه چندان بزرگ به شکلی مناسب استفاده شده است. با هزینه ای نه چندان زیاد فضایی مناسب را برای مهمانان ایجاد کرده است. رنگ های گرمی همچون زرد و نارنجی در کف پوشی که در اتاق استفاده شده است به لطافت محیط کمک کرده است.
دکوراسیون لابی فضای اداری سبز گرم و آرامش بخش، در دکوراسیون این اتاق انتظار رنگی که برای دیوار‌ها و مبلمان استفاده شده با هم هارمونی زیادی دارد و محیطی بی آلایش و گرم را ایجاد کرده است.

در نظر اول نوع مبلمان به فرد حس راحتی را القا می‌کند و در وی آرامش وآسودگی خیال را ایجاد می‌کند.

هر چند فضا کوچک است اما بسیار به دل می‌نشیند و انرژی مثبتی را به فرد در هنگام قرار گیری در این اتاق انتظار ایجاد می‌کند.

رنگ پر انرژی قرمز در کنار رنگ سبز مبلمان فضا را رسمی‌تر کرده است.

اما از آن جا که رنگ سبز از رنگ‌های پر احساس و آرامبخش است و با قرار گیری در این محیط حس اعتماد به فرد منتقل می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از فضای سبز در دکوراسیون لابی فضای اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =