نمایشگاه هنر ایران

اهمیت تخت در دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد

نمایشگاه هنر ایران: اهمیت تخت در دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد

تخت نوزاد یکی از مهمترین اجزاء سیسمونی و دکوراسیون اتاق نوزاد است که اتفاقا والدین هم حساسیت زیادی روی خرید آن دارند. حداقل در کشور ما در اغلب موارد به تخت خواب نوزاد بعنوان یک محصول فانتزی و تزیینی نگاه می شود و کمتر دیده می شود که نوزاد در تخت خواب خود و روی تختش خوابیده باشد. چون در اکثر موارد مادران ایرانی، تحمل این را ندارند که کودک نوزاد خود را مخصوصا در طول شب دور از خود ببینند و همین موضوع باعث می شود تا در اکثر موارد کودک به جای حضور در تخت خواب خود به سرویس خواب پدر و مادر مهاجرت کند.

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی دیگری که برای اتاق خواب کودک صورت گرفته است تخت خوابی به شکل کاسکه در نظر گرفته شده است که در عین سادگی بسیار زیبا و خاص است.

برای دیوارپوش نیز از رنگ صورتی در کنار طرح‌هایی بر گرفته از داستان‌های مخصوص کودکان استفاده شده است میز آرایش به رنگ سفید که با صورتی هارمونی خوبی نیز دارد طراحی شده است و با رنگ صورتی هارمونی مناسبی را ایجاد می‌کند.

اتاقی رویایی که برای هر کودکی لذت بخش است.

طراحی یک اتاق باید خاص و کاربردی باشد و برای محیط رشد کودک مناسب باشد و از مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

اتاق کودک باید به گونه‌ای طراحی شود که طی گذر از کودکی به نوجوانی قابل استفاده و ساده و شیک باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اهمیت تخت در دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =