نمایشگاه هنر ایران

تختخواب دو طبقه راه حلی برای اتاق کوچک کودک

نمایشگاه هنر ایران: تختخواب دو طبقه راه حلی برای اتاق کوچک کودک

تخت خواب دو طبقه کودک یکی از انواع محصولات کاربردی و زیبا برای استفاده در اتاق کودک است. انواع تخت دو طبقه دارای قسمت های مختلفی همانند تخت، کمد، میز، صندلی، دراور و کشو بوده و حداکثر استفاده از فضای آن می شود. طراحی زیبا و استفاده از رنگ های جذاب از دیگر مزیت های انواع تخت دو طبقه سپهر چوب محسوب می شود.

امروزه گسترش فرهنگ شهر نشینی و آپارتمان نشینی با خود فرهنگ جدیدی را به همراه داشته است. فضای محدود و بسته داخل منازل مهمترین خصوصیت آپارتمان نشینی است. بدین ترتیب افراد به دنبال راه حل های مختلف جهت رفع کمبودهای ناشی از فضای محدود خود هستند.

اتاق های کوچک و متوسط بدون در نظر گرفتن دکوراسیون کاربردی و در عین حال جذاب جوابگوی نیاز افراد نخواهد بود. انواع کمدهای دیواری، تخت های تاشو، دراور، شلف و قفسه از جمله راه حل های استفاده بهینه از فضای محدود داخل ساختمان است.

تخت های دو طبقه کودک با طراحی زیبا، کاربردی و در رنگ های جذاب و شاد کودکانه یکی از برترین سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی برای کودکان محسوب می شود. سرویس خواب کودک در انواع مدل های یک طبقه، دو طبقه، کمد دار و با کشوهای متعدد دقیقا همان چیزی است که شما از یک تخت و کمد انتظار دارید.

نمایشگاه هنر ایران: شکلی دیگر از طراحی تخت خواب برای کودکان را در تصویر می‌بینید.

در این طراحی برای اتاق خواب که به طور مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد از فضای پایین محیطی برای خواب کودکان ایجاد شده است.

در قسمت بالا تخت محیطی ایجاد شده است که کودک به بازی و استراحت بپردازد.

طراحی تخت خواب کودکان بسیار زیبا و منحصر به فرد است و طراحی سنگی دیوار نیز جلوه کوهستانی و زیبایی به آن داده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تختخواب دو طبقه راه حلی برای اتاق کوچک کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 + = 40