نمایشگاه هنر ایران

توضیحی کوتاه درمورد دکوراسیون حمام منازل رسمی و حمام با منظره رو به دریا

نمایشگاه هنر ایران: توضیحی کوتاه درمورد دکوراسیون حمام منازل رسمی و حمام با منظره رو به دریا

در دکوراسیون منازل رسمی و مدرن گاهی سعی می‌شود همهٔ مبلمان حمام و سرویس به صورت هم خانواده و تک رنگ طراحی شود تا هارمونی و شخصیت فضا حفظ شود , این سبک دکوراسیون‌ها بسیار ساده جلوه داده که همین باعث زیبایی و دل نشینی برای انسان میگردد. ازطرفی فضای سرویس میهمان میبایست به این سبک دکوراسیون شود زیرا این رسمی بودن و سادگی برای احترام به مهمان و راحتی آن‌ها می‌شود. ازدیگر عناصر پرکاربرد و مهم یک واحد مسکونی سرویس بهداشتی وحمام می‌باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است , علم معماری داخلی با توجه به متراژ و روحیات دیگر فضاها با طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مضاف به بخشیدن زیبایی به آن‌ها کاربرد واستفاده از آن را بسیار آسان و لذت بخش مینماید.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی با منظره رو به دریا و کف پوش و دیواره‌های سنگی، این دکوراسیون از آن طراحی‌هایی هست که در هرجایی امکان اجرا ندارد یا بهتر بگوئیم اگر چشم انداز شما دریایی نباشد به این خوبی در نخواهد آمد. برای اجرای این سبک دکوراسیون حمام لازم است شما یک نورگیر وسیع شیشه‌ای را رو به دریا قرار دهید و وان حمام خود را جلوی آن کار بگذارید سپس با استفاده از سنگ‌های تراورتن درجه یک و اعلا محیط داخلی سرویس بهداشتی و حمام خود را لاکچری کنید.

سرویس‌های بهداشتی منازل مسکونی یعنی حمام و دست شویی , جزء فضاهایی از منزل هستند که بیش‌ترین تماس را با آب دارند که در اصطلاح معماری به این فضاها, فضای تر( خیس ) گفته می‌شود. به همین خاطر است که در طراحی و دکور این فضاها , استفاده از عایق‌های رطوبتی برای دیوارها و کف , نوع و جنس کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها ونحوهٔ جداسازی این فضاهای‌تر از فضاهای خشک خانه بسیار اهمیت دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توضیحی کوتاه درمورد دکوراسیون حمام منازل رسمی و حمام با منظره رو به دریا را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + = 18