نمایشگاه هنر ایران

دنیای رنگارنگ در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: دنیای رنگارنگ در دکوراسیون اتاق کودک

طراحی های شاد و رنگی ضمن ایجاد روحیه شادتر برای کودکان باعث ایجاد خلاقیت های ذهنی در آن ها می گردد. معمولا در طراحی های شاد از رنگ های پرهیجان در کنار رنگ های روشن استفاده می شود. برای داشتن طراحی موفق باید به نکات متعددی توجه کنیم از جمله انتخاب وسیله ها و لوازم اتاق کودک که علاوه بر کیفیت و ایمینی باید بر اساس رنگ بندی مورد نطر در دکوراسیون داخلی اتاق کودک صورت گیرد. سفارش تخت و کمد اتاق کودک نیز باید بر همین اساس باشد.

دکوراسیون اتاق کودکان دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی است. اما با وجود تمام این تفاوت ها باید بدانیم که در طراحی اتاق کودک باید به رنگ بندی و ایجاد فضایی شاد بسیار اهمیت داد که همین امر انتخاب رنگبندی های مناسب با روحیات کودکانه و ست کردن آن ها را با سایر لوازم اتاق کودکان کمی سخت می کند.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ‌های روشن، شاد و درخشان برای کودکان همیشه رنگ‌های دلنشینی بوده است و خلاقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین استفاده از برچسب شخصیت‌های کودکانه و مانند آن در دیوارها، اتاق را بسیار دلنشین‌تر می‌کند.

در طراحی هر قسمت از خانه باید فاکتورهایی را در مورد موارد خاص مانند رنگ اتاق، پوشش کف و طراحی مبلمان در نظر بگیرید که با گذر زمان امتحان خود را پس بدهند. اتاق بچه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مثال بجای انتخاب رنگ آبی و یا صورتی پاستل برای دیوارهای اتاق بچه گزینه‌ای را انتخاب کنید که ماندگاری و تازگی خود را در دراز مدت نشان دهد وی برای پوشش کف از گزینه‌هایی استفاده کنید که مرسوم و متداول باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دنیای رنگارنگ در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 36 = 40