نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از برچسب دیواری

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از برچسب دیواری

اتاق نشیمن همانطور که از نامش پیداست،‌ آرامش و راحتی را در ذهن تداعی می کند. حال این که با توجه به نمود مدرنیته در زندگی، باید راهکاری در طراحی دکوراسیون داخلی اندیشیده شود که در دل فضای مدرن بتواند آرامش کلاسیک مورد نیاز هر فرد را به وی هدیه کند.

یکی از ساده ترین راه ها برای تزیین دیوارهای خالی و کسل کننده، استفاده از استیکر یا برچسب دیواری است. این دیوارها خصوصا در پذیرایی اگر خالی باشند، بشدت تو ذوق می زنند. اینجاست که استیکر دیواری پذایرایی نجات دهنده ما خواهد بود. نصب این برچسب ها بسیار آسان بوده و خودتان هم قادر به انجام این کار هستید. بسیاری از خانه دارها امروزه از استیکرهای دیواری برای تزیین منزل خود استفاده می کنند، چرا که هم کم هزینه است و هم نصب آسانی دارد. اما از همه مهمتر تاثیری است که این عنصر زیبا بروی هال پذیرایی می گذارد، تاثیری که تا قبل از نصب، تصورش ناممکن است.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک با برچسب‌ها و استیکرهای دیواری، یکی از مهم‌ترین چالش‌های طراحان دکوراسیون داخلی برای استفاده از مبلمان و وسایل دکوری کلاسیک داشتن فضای لوکس و زنده است، چرا که استفاده از وسایل و عناصر کلاسیک خود به خود باعث القای حس یکنواختی و خستگی می‌شود.

در این ترکیب بندی طراح توانسته است با استفاده از تعدادی پیکتوگرام از طرح‌های کلاسیک در کنار یک برچسب دیواری تک رنگ این یکنواختی را شکسته و فضایی زنده و کلاسیک خلق کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از برچسب دیواری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 + = 70