نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق نشیمن زمستانی با پرده‌های قرمز

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق نشیمن زمستانی با پرده‌های قرمز

رنگ های گرم ظاهری پاییزی به اتاق نشیمن بخشیده است. یک پالت کاکائویی، روستایی و طلایی روح و جان فصل را احضار می کند (به اتاق حال و هوای پاییز می بخشد.) بدون هیچ زحمتی با استفاده از پشتی های مخمل و روکش ها ی صندلی، فرد در این اتاق احساس راحتی می کند. با استفاده از این رنگ قرمز، اتاق حالتی دراماتیکی پیدا نموده است. تعویض پارچه های حریر با پارچه ها و پرده های کرباس و بافته شده راهی دیگر برای تبدیل اتاق به حالت پاییز است.
پیدا کردن کارهای دستی یا هنری بزرگ برای این اتاق خالی، کمی هزینه بردار است. به جای آن، با استفاده از دو  پرده و نواره های قرمز، که با پهنای قاب های پرده همخوانی داشته باشند، می توانید هزینه کمتری متقبل شوید. تعدادی پشتی با رنگ های مناسب و بافت های متنوع نیز این بخش از اتاق را جالب تر می سازند.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق نشیمن زمستانی گرم با پرده‌های قرمز و آباژور اروپایی، ایجاد مرز در طراحی دکوراسیون داخلی از نکات مهمی ست که از آشفته به نظر رسیدن فضا جلوگیری خواهد نمود.

حال می‌توان جهت این مهم از عناصری چون رنگ بندی، تمرکز کانونی حول یک نقطه معین، استفاده از لوازم خانهٔ متقارن و هماهنگ و … نام برد.

دراین جا نظام بندی رنگی میان پرده (به عنوان مرکز ثقل در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن)، و صندلی‌های کناری توانسته این وظیفه را به خوبی به انجام رساند. و در این میان، به کارگیری رنگ سفید در این طراحی از تیرگی بیش از حد فضا کاسته است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق نشیمن زمستانی با پرده‌های قرمز را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 74 = 78