نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق نوجوان و نور پردازی آن

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق نوجوان و نور پردازی آن

نوجوانان موجوداتی فوق العاده هستند. آنها تحصیل می کنند، تصمیمات آگاهانه می گیرند، به عنوان فردی مستقل ظاهر می شوند و خود را ابراز می کنند. روزهای تزئین مهد کودک، تصاویر حیوانات و چاپ فیلهای کارتونی گذشته است. اما نوجوانان به طور معمول آماده لوسترهای کریستالی نیستند. تغییر دکوراسیون می تواند چالش برانگیز باشد، اما انجام شدنی است. در حقیقت، با کمی راهنمایی، دکوراسیون اتاق خواب نوجوان توانایی نادری را برای ترکیب همه جنبه های زندگی فراهم می کند.
دکوراسیون مدرن و معاصر اتاق نوجوان در فضایی بزرگ با کف پوش و سرویس خواب دارای رنگ‌های روشن، در این دکوراسیون رنگ‌های گرم همچون نارنجی و رنگ‌های سرد همچون طوسی و سبز.

نمایشگاه هنر ایران: نور و نورپردازی مناسب همواره سبب شاخص شدن زیبایی‌ها در برابر دیده گان ما هستند. با هدایت نور طبیعی و نورپردازی مناسب در فضای داخلی , روح نشاط و زندگی را در محیط به جریان در می‌آوریم و گاها به گونه‌ای می‌توانیم احساس کاربر فضا را در دست گرفته و به آن جهت دهیم .

از این رو است که در معماری و دکوراسیون داخلی , مکان قرار گیری درها , پنجره‌ها , نورگیرها , دیوارهای شیشه‌ای و چشم اندازهای باز از اهمیت بالایی برخوردار است و طراح باید در پروسهٔ طراحی خود مکان نورگیرها را با توجه به جهت گیری جغرافیایی فضا و نورگیری شب و روز آن جهت جغرافیایی مشخص کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق نوجوان و نور پردازی آن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 10 = 12