نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون مدرن و خاص مناسب اتاق پسرها

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون مدرن و خاص مناسب اتاق پسرها

برای یک پسر نوجوان ، اتاق خواب او مانند یک پناهگاه ، یک فضای خصوصی است که می تواند هر زمان که می خواهد تنها بماند ، جایی که می تواند تقریباً هر آنچه را می خواهد و جایی که بتواند احساس راحتی کند . از آنجا که این فضا به عنوان اتاق خواب ، مطب وی و یک منطقه اجتماعی که در آن دوستان خود را ملاقات می کند و اوقات فراغت با آنها را سپری می کند ، دکوراسیون باید انعطاف پذیر و چند منظوره باشد.
دکوراسیون مدرن اتاق نوجوان با رنگ‌های پرانرژی سبز و نارنجی دارای قفسه‌های دیواری و تخت خواب چرخ دار مناسب پسر نوجوان، این را خوب می‌دانیم که هر کودکی دارای دنیایی خیالی است و از لحاظ علمی نیز ثابت شده است که کودکان در سنین کمتر از 7 سال دنیا را آنگونه که دلشان می‌خواهد باشد تجسم می‌کنند نه آنگونه که در واقع است ؛ با توجه به این موضوع در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک و یا حتی نوجوان خود به او این اجازه را دهیم که در فضایی شبانه روز خود را سپری کند که به دنیای خیالی اش نزدیک باشد و این حس را در او به وجود آورد که در خصوصی‌ترین فضای شخصی خود بازتابی از علایق و رویاهای خود را داراست .

نمایشگاه هنر ایران: به کارگیری المان‌های کوچک اما تاثیر گذار و متناسب با علایق و دنیای کودک و نوجوان در دکوراسیون داخلی در عین سادگی و کوچکی انرژی خاصی را به جای جای فضا می‌دهد و تاثیر ژرفی بر روح فضا می‌گذارد.

امروزه در طراحی‌های مدرن دکوراسیون داخلی رعایت تناسبات و هم نشینی رنگی از اصلی‌ترین مسائل است. با انتخاب رنگ‌هایی که ترکیبات زیبا و متناسب با ردهٔ سنی کاربر فضا به وجود می‌آورند , یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جاذبهٔ بصری فضای داخلی را تایین می‌کنیم.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون مدرن و خاص مناسب اتاق پسرها را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =