نمایشگاه هنر ایران

دیوار اتاق کودک با استیکرهای طرح پروانه ای

نمایشگاه هنر ایران: دیوار اتاق کودک با استیکرهای طرح پروانه ای

معمولا اتاق ها برای کاربردشان ساخته نمی شوند بعنوان مثال ساخت اتاق کودک با اتاق خواب والدین تفاوتی نمی کند و ما باید برای کاربردشان آنها را تزئین کنیم . اگر اتاق کودک دیوارهایی ساده و بی رنگ یا کاغذ دیواری بی روح داشته باشد چه کاری باید کرد ؟ نقاشی دیواری امکان تعویض طرح ندارد و هزینه بالایی هم دارد . استیکر بهترین گزینه برای تغییر دکور سرد و پوشش فضاهای خالی اتاق کودک است و علاوه بر آن می توان طرحی مناسب با پرده ، تخت خواب یا ست های اتاق با رنگی متناسب انتخاب کرد .

نمایشگاه هنر ایران: برچسب کودکانه باغ پروانه پروانه های جداگانه زیادی دارد که می توان روی هر سطحی را تزئین کرد . کمد دیواری ، شیشه و آینه یا روی دیوار مکان های مناسبی برای نصب استیکر باغ پروانه است .

در این طراحی نیز از برچسب‌هایی به شکل پروانه برای دیوار استفاده شده است که برای محیطی که کودک در آن قرار می‌گیرد جالب است و منجر به ایجاد فضایی زیبایی برای اتاق خواب کودک می‌شود. استفاده از این گونه طرح‌ها بسیار در طراحی اتاق خواب مرسوم است.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دیوار اتاق خواب را محیطی دلنشین می‌کند. این برچسب‌ها را در هر جایی از اتاق حتی روی کمد نیز در صورتی که هارمونی مناسبی داشته باشد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این طراحی‌ها کمک فراوانی به زیبا‌تر شدن و جلوه دادن به اتاق می‌کند. همان طور که قبلا نیز گفته شد توجه به ترکیب درست و هماهنگی عناصر اتاق از عوامل موفقیت در طراحی داخلی است.

رنگ‌هایی که برای تزئین اتاق استفاده می‌شود معمولا روشن است و البته به سلیقه شخصی خود فرد نیز بستگی دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دیوار اتاق کودک با استیکرهای طرح پروانه ای را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 33