نمایشگاه هنر ایران

رنگ خرمالویی و زرد حال و هوای زمستان و پاییز را به خانه شما می آورد

نمایشگاه هنر ایران: رنگ خرمالویی و زرد حال و هوای زمستان و پاییز را به خانه شما می آورد

در این اتاق صبحانه، مجموعه خرمالویی و زرد به رنگ‌های خنثی آن، روح بخشیده است.

یک کتابخانه مشکی فرانسوی با رنگ گرم نارنجی اتاق، فضای داخلی اتاق را به روز نموده است، و این همان چیزی است که لوستر بالای میز بوجود می‌آورد.

پارچه قرمز نارنجی سایبان پنجره‌ها، روکش صندلی‌ها و کوسن‌ها رنگ‌های بیشتری به فضا داده و سایر کوسن‌ها با پارچه یکدست زرد و بالشتکهایی که با الگویی خاص به رنگ زرد در سفید و یا نارنجی هستند، پوشیده شده اند.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ های گرم را به خانه بیاورید. نارنجی، قهوه ای روشن، زرد خردلی، قرمز یاقوتی و زرشکی گزینه های خوبی هستند که می توانید آنها را در جزئیات خانه به کار ببرید بدون آنکه نیاز به هزینه زیادی داشته باشید. مثلاً کوسن ها را عوض کنید، رو میزی را تغییر دهید و گل های داخل گلدان را از رنگ های تندتر و گرم تری انتخاب کنید. اگر امکان هزینه بیشتری دارید، سراغ روتختی و پرده بروید. حتی می توانید از یک پتوی مسافرتی ارزان قیمت برای رو مبلی استفاده کنید و با آن به خانه گرما و شور و حال بیشتری بدهید.
دکور روی شومینه را با رنگ های نارنجی و قهوه ای و سرخ تغییر دهید. رنگ طلایی هم گزینه بسیار خوبی برای تزئینات ریز و کوچک خانه شما در فصل زمستان به حساب می آید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا  رنگ خرمالویی و زرد حال و هوای زمستان و پاییز را به خانه شما می آورد را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 29 = 32