نمایشگاه هنر ایران

رنگ دخترانه سفید و صورتی در دکوراسیون اتاق

نمایشگاه هنر ایران: رنگ دخترانه سفید و صورتی در دکوراسیون اتاق

وقتی صحبت اتاق دخترانه به میان می آید، رنگ نقش پررنگی دارد، مخصوصا برای دختران کوچکتر و کم سن و سال تر. اما انتخاب رنگ مناسب کار ساده ای نیست. اگر بدون آمادگی و تصمیم گیری یک سر به رنگ فروشی محله تان بزنید متوجه می شوید انتخاب رنگ مناسب از میان دریای رنگ ها چه کار دشواری است. حتی اگر بررسی هایتان را کرده باشید، عکس های مناسب برای الهام گرفتن را دیده باشید و رنگ مناسب را انتخاب کرده باشید باز در رنگ فروشی دچار سردرگمی می شوید چون به احتمال زیاد نمی توانید دقیقا همان رنگ را پیدا کنید.

نمایشگاه هنر ایران: در این طراحی نیز از رنگ سفید و صورتی برای اتاق خوابی دخترانه بهره گرفته شده است.

این اتاق خواب به شکلی ساده اما زیبا طراحی شده است که در رویایی شدن اتاق نیزموثر است.

طرح قلب به رنگ صورتی و بنفش جلوه زیبایی به اتاق داده است و متناسب با عناصر دیگر اتاق همانند تخت خواب و صندلی راحتی و کف پوش اتاق می‌باشد و ترکیب پذیری بالایی با عناصر اتاق دارد.

در طراحی دیوار از رنگ‌ها و یا طرح‌های پیش ساخته استفاده می‌شود. این طراحی‌ها کمک فراوانی به زیبا‌تر شدن و جلوه دادن به اتاق می‌کند. همان طور که قبلا نیز گفته شد توجه به ترکیب درست و هماهنگی عناصر اتاق از عوامل موفقیت در طراحی داخلی است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ دخترانه سفید و صورتی در دکوراسیون اتاق را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 88 = 98