نمایشگاه هنر ایران

رنگ تیره در طراحی دکوراسیون اتاق کودک چگونه خواهد بود؟

نمایشگاه هنر ایران: رنگ تیره در طراحی دکوراسیون اتاق کودک چگونه خواهد بود؟

رفتن به سراغ شیوه های قدیمی و رنگ های معمول آبی ، صورتی و زرد ، زمانی که در حال طراحی اتاق کودک هستیم ، کار ساده و آسانی است. اما در طرح های ارایه شده در این مبحث از شیوه های متفاوتی استفاده شده است. با تلفیق رنگ های آبی دریایی تیره ، سیاه و قرمز ، این طراحان نه آن که از روح جوانی در طراحی خود فاصله نگرفته اند بلکه به طراحی و رنگ آمیزی خود شخصیت هم بخشیده اند. هر کدام از طرح هایی که اینجا ارایه شده اند منحصرا برای کودک یا نوجوانی خاص و با هدف ایجاد فضایی برای نه تنها زندگی کردن همچنین برای چرت زدن و استراحت کردن و مطالعه و درس خواندن طراحی شده است. به داخل طرح های موجود نگاهی بیاندازید و در مورد ایده های خود در مورد طراحی و رنگ آمیزی اتاق کودک تجدید نظر کنید.

نمایشگاه هنر ایران: اگر تابحال مطلبی درباره تیره بودن اتاق کودکان مشاهده ننمودید به این دلیل است که اغلب طراحان استفاده از رنگ تیره را برای اتاق کودکان پیشنهاد نمی‌دهند. اما اگر تصمیم به استفاده از رنگ تیره گرفتید بهتر است به این صورت انجام شود.

در این طرح بر خلاف دیگر طرح‌هایی که مشاهده کرده اید از رنگ آبی تیره استفاده شده است.

این رنگ با آن که تیره است اما بسیار جذاب است و توجه را در نگاه اول جلب می‌کند.

در قسمتی دیگر از دیوار که پنجره قرار گرفته است از ترکیب رنگی سفید و آب به شکل نقطه و لکه‌های سفید بر روی رنگ آبی استفاده شده است که برای ایجاد هارمونی با دیگر عناصر اتاق خواب همچون طرح راه راه آبی و سفید اتاق خواب می‌باشد. این طراحی دلچسب و خیره کننده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ تیره در طراحی دکوراسیون اتاق کودک چگونه خواهد بود؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 4 =