نمایشگاه هنر ایران

رنگ پر انرژی زرد لیمویی در محیط اداری

نمایشگاه هنر ایران: رنگ پر انرژی زرد لیمویی در محیط اداری

رنگ مناسب در دکوراسیون اداری کلید جادویی در دیزاین هر محیطی میباشد. تاثیر این عنصر بر هیچکس پوشیده نیست. بر خلاف افکار عموم، استفاده از رنگ مناسب در چیدمان چندان هم هزینه بر نیست. کافی است اصول چیدمان و ترکیب رنگ را بدانید. بعد از آن اهداف خود را مشخص کنید. آیا در محیط کار خود به دنبال پویایی هستید؟ آیا آرامش و تمرکز پرسنل هدف نهایی شما میباشد؟ آیا از شاد و پرانرژی بودن محیط خود لذت میبرید؟ آیا با مشتریان خود در تعامل هستید؟  رنج سنی کارمندان شما چگونه است؟ جواب این سوال ها قدم اول تصمیم گیری درباره ی تم رنگی محیط کارتان میباشد.

قدرت رنگ ها را دست کم نگیرید. در انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون اداری خود دقت کنید. به همان اندازه که رنگ مناسب راندمان کاری را بالا میبرد، انتخاب رنگ نامناسب رخوت و بی حوصلگی به همراه دارد.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون سفید و زرد لیمویی در محیط اداری، مبلمان مدرن در دو رنگ متضاد سفید و لیمویی در کنار پارکت روشن کف و رنگ سفید دیوارها، فضایی دور از تلاطم را فراهم ساخته است.

همچنین چراغ‌های آویز زرد رنگ، هماهنگ و متناسب با دیگر بخش‌های اتاق کنفرانس، فضایی صمیمی را خلق کرده اند.

به کار بردن شیشه‌های عظیم در سمت راست فضا، علاوه بر، بهره گیری از نور طبیعی، نوعی پیوستگی با دیگر بخش‌ها را ایجاد کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ پر انرژی زرد لیمویی در محیط اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =