نمایشگاه هنر ایران

ساخت و طراحی دکوراسیون لابی مدرن و جدید

نمایشگاه هنر ایران: ساخت و طراحی دکوراسیون لابی مدرن و جدید

امروزه ساختمان های اداری بسیار گسترده تر شده اند و طراحی و دکوراسیون اداری بخش های مختلف ساختمان  بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این موضوع باعث شده است که در طراحی معماری ساختمان های اداری تغییرات چشمگیری به وجود آید. یکی از بخش هایی که باید در طراحی و دکوراسیون اداری آن دقت زیادی مبسوط داشت، لابی در دکوراسیون اداری می باشد. لابی در دکوراسیون اداری جایست که رفت و آمدهای زیادی صورت می پذیرد.

در واقع لابی یکی از مکان های استراتژیک در دکوراسیون اداری می باشد. کارمندان در این مکان با هم آشنا می شوند و با یکدیگر به تعامل می پردازند. از این رو بسیاری از نظرات و ایده های خلاقانه در این مکان رد و بدل می شوند. یکی از شگردها و استراتژی های شرکت های بزرگ و مطرح دنیا در طراحی و ساخت لابی این است که باعث شوند کارمندان در این محل با یکدیگر برخورد و تبادل نظر کنند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون مدرن لابی فضای اداری، طراحی دکوراسیون این لابی مدرن می‌باشد و نور پردازی در آن به شدت چشم گیر است.

رنگ سفیدی که برای میز پذیرش و صندلی در نظر گرفته است و طراحی که برای دیوارها انجام شده است محیط را جذاب و گرم و دلنشین کرده است.

انتخاب کف پوشی مناسب در وسیع‌تر نشان دادن محیط نیز موثر بوده است.

وجود آباژور در کنار هر صندلی نیز از دیگر تمهیداتی است که نور لازم را برای هر فرد فراهم کرده است.

طراحی که برای پوشش دیوار‌ها استفاده شده به شدت تاثیر گذار است به گونه‌ای که افراد حاضر دراین محیط احساس کسلی و یکنواختی نخواهند داشت.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ساخت و طراحی دکوراسیون لابی مدرن و جدید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 + = 48